Ideea a fost realizata sub forma unei embleme care readuce aminte de
efigia purtata de automobilel Volkswagen in anii '50. Logo-ul de produs
reflecta activitatea centrului in productia de volum mic si in produse
inovatoare de nisa ale celui mai mare constructor de automobile din
Europa. Divizia si-a inceput activitatea in 2003, cand s-au pus bazele
Volkswagen Individual GmbH: un proiect al viselor ce a devenit
realitate.
Volkswagen Individual GmbH transforma aceste vise in trei domenii de activitate "Individual", "R" si "Product Impulses".
Sectorul de afaceri "Individual": Prin intermediul produselor
Individual, Volkswagen poate oferi o gama de posibilitati neatinse de
alti producatori de serie. Se pleaca de la designul orientat spre
echipari optionale exclusive si se ajunge la cele complet
personalizate, Exclusive. Pana acum, posibilitatile de individualizare
au fost oferite la Golf, Golf Plus, Jetta, Touran, Eos, Sharan, Passat,
Passat Variant, Touareg si Phaeton.
Logo pentru doua categorii de vehicule: Cu incepere de la un anumit
nivel de evolutie, modelele Individual vor fi innobilate prin adaugarea
noului logo "i". Localizat in trei pozitii diferite pe vehicul: la
exterior, emblema cromata va fi plasata pe partile lateral ale aripilor
frontale. In interior, specialistii din Wolfsburg au imprimat emblema
in piele ce imbraca tetierele scaunelor fata. In plus, noul logo poate
fi gasit in articulatiile portierelor. Logo-ul este folosit pentru
categorii de vehicule. In primul rand este vorba de modele precum Golf
Individual sau Touareg Individual, apoi vor fi vehiculele fabricate in
serii care sunt imbunatatite cu cel putin un sistem de scaune
Individual.
Graphica se alatura traditiei si modernului: Din punct de vedere
grafic, noul logo al produselor "Individual" imbina trei aspecte.
Primul inseamna explicarea conceptului: litera "i" stilizata face o
referire tipografica la companie si principalul ei tel,
individualizarea. Al doilea aspect este clar pentru oricine in momentul
in care priveste partea frontala a modelului Golf: logo-ul da eleganta
designului partii frontale, cu farurile si grila radiatorului, intr-un
mod abstract. Al treilea aspect este o completare a istoriei: modelul
emblemei aduce un omagiu marcii Volkswagen. Prova capotei de la
legendarul Beetle a fost inspiratie pentru hainele armatei din
Wolfsburg (cu incepere din 1951), ulterior fiind inlocuita de sigla
rotunda VW.
Sectorul de afaceri "R": Sub emblema produselor "R" au fost dezvoltate
modele Volkswagen extrem de sportive. Actualul Golf R32 este primul
iesit sub marca R si este capul de afis al gamei gratie performantelor.
Sectorul de afaceri "Product Impulses": In aceasta zona a conceptului,
Volkswagen Individual stabileste o directie si dezvolta serii speciale
cum ar fi Polo GTI Cup Edition, Cross Polo sau Touareg W12 Executive.
Vehicule cu scop special: In final, dar nu in ultimul rand, Volkswagen
Individual GmbH dezvolta vehicule cu destinatie speciala pentru politie
si alte scopuri oficiale, cum ar fi modelul Touran EcoFuel alimentat cu
gaz natural.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!