No SSO cookie

Volkswagen Golf Plus VI prezentat la salonul auto de la Bologna

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Golf Plus VI prezentat la salonul auto de la Bologna
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform Volkswagen, Golf Plus VI e la fel de inteligenta ca o furgoneta si la fel de compacta ca un Golf.

 
 
Cu siguranta este cu putin mai compacta decat un Golf, dar nu prea se poate compara cu o furgoneta, cel putin dupa standardele normale. Volkswagen si-a pus sperante mari in noul Golf Plus, poate si datorita faptului ca versiunea precedenta nu a fost un success asa de mare precum se spera. Din punct de vedere vizual, noul Golf Plus prezinta clar trasaturile clasice care te duc cu gandul la recent intrata in productie generatie VI de Golf. Volkswagen a imbunatatit si consumul, reusind sa il reduca in medie cu aproximativ 0.8 litri la suta de kilometri, depinzand de motorizarea aleasa. Din punct de vedere tehnic, Golf Plus a implementat de asemenea detalii prezente in premiera pe Golf VI. Gama de motorizare include motoare diesel noi, mai eficiente din punctul de vedere al consumului si cu un nivel al zgomotului produs foarte scazut care produc intre 90 CP si 140 CP. De asemenea, numeroase alte inovatii sunt prezente pe noul Golf Plus. Transmisia automata conventionala va fi eliminata de pe Golf Plus fiind inlocuita de transmisii in 6 respectiv 7 trepte de tip dublu ambreiaj ( DSG) care sunt mai agile si mai eficiente din punct de vedere al consumului. Alte optiuni inovative prezente pe noul Golf Plus includ Control de Croaziera Adaptiv ( ACC) , un sistem de ajutor al parcarii de tipul Park Assist nou si camera pentru vedere posterioara. O lansare la nivel european a noului Golf Plus va avea loc in Martie 2009.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6217 :: 17.87MB