No SSO cookie

Volkswagen Golf Plus VI prezentat la salonul auto de la Bologna

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Golf Plus VI prezentat la salonul auto de la Bologna
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform Volkswagen, Golf Plus VI e la fel de inteligenta ca o furgoneta si la fel de compacta ca un Golf.

 
 
Cu siguranta este cu putin mai compacta decat un Golf, dar nu prea se poate compara cu o furgoneta, cel putin dupa standardele normale. Volkswagen si-a pus sperante mari in noul Golf Plus, poate si datorita faptului ca versiunea precedenta nu a fost un success asa de mare precum se spera. Din punct de vedere vizual, noul Golf Plus prezinta clar trasaturile clasice care te duc cu gandul la recent intrata in productie generatie VI de Golf. Volkswagen a imbunatatit si consumul, reusind sa il reduca in medie cu aproximativ 0.8 litri la suta de kilometri, depinzand de motorizarea aleasa. Din punct de vedere tehnic, Golf Plus a implementat de asemenea detalii prezente in premiera pe Golf VI. Gama de motorizare include motoare diesel noi, mai eficiente din punctul de vedere al consumului si cu un nivel al zgomotului produs foarte scazut care produc intre 90 CP si 140 CP. De asemenea, numeroase alte inovatii sunt prezente pe noul Golf Plus. Transmisia automata conventionala va fi eliminata de pe Golf Plus fiind inlocuita de transmisii in 6 respectiv 7 trepte de tip dublu ambreiaj ( DSG) care sunt mai agile si mai eficiente din punct de vedere al consumului. Alte optiuni inovative prezente pe noul Golf Plus includ Control de Croaziera Adaptiv ( ACC) , un sistem de ajutor al parcarii de tipul Park Assist nou si camera pentru vedere posterioara. O lansare la nivel european a noului Golf Plus va avea loc in Martie 2009.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6122 :: 17.87MB