No SSO cookie

Volkswagen doreste sa-si extinda gama de SUV-uri

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen doreste sa-si extinda gama de SUV-uri
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen isi continua planul de a deveni cel mai mare producator de masini pana in 2018. Producatorul german a declarat ca pentru a reusi acest lucru trebuie ca vanzarile din SUA sa creasca. Germanii trebuie sa-si extinda gama de SUV-uri, la fel ca si rivalii principali, GM si Toyota.

 
 
Un oficial Volkswagen a declarat ca segmentul principal de dezvoltare va fi cel al SUV-urilor compacte, dupa care vor incerca sa introduca si noi SUV-uri mai mari. Volkswagen a comercializat anul trecut in SUA 20.946 de modele Tiguan si 4.713 de modele Touareg, dar au fost livrate in total peste 3.3 milioane de SUV-uri, astfel ca vanzarile inregistrate pana acum de Volkswagen sunt nesemnificative comparativ cu ceilalti producatori.

Analistii economici au declarat ca SUV-urile Volkswagen nu sunt destul de competitive in SUA. Oferta Volkswagen este una saraca comparativ cu ceilalti producatori care au inteles nevoile americanilor.

A doua parte a campanie de extindere consta in lansarea unui nou sedan, acesta va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Detroit si se pare ca va purta numele de Passat. Noul model a fost creat special pentru piata americana si va fi produs la fabrica din Chattanooga, Tennessee.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1903 :: 18.68MB