No SSO cookie

Volkswagen Amarok tunat de Oettinger

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Amarok tunat de Oettinger
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oettinger a creat un pachet de tuning care mareste puterea si cuplul propulsorului diesel bi-turbo de 2.0 litri. Numele Amarok provine din limba inuitilor care traiesc in nordul Canadei si Groenlanda si inseamna lup.

 
 
Volkswagen Amarok este primul pick-up de acest gen realizat de un producator european important si se confrunta in special cu concurenti asiatici. Cel de-al saselea model realizat de marca Volkswagen Autovehicule Comerciale dupa Caddy, Transporter, respectiv Multivan si Crafter, precum si cele doua modele comercializate exclusiv in America de Sud - Saveiro si T2 este considerat o componenta importanta in strategia de dezvoltare a concernului Volkswagen si permite marcii sa patrunda intr-un nou segment.

Tunerul german a marit puterea propulsorului 2.0 TDI pana la 190 CP, iar cuplul motor a crescut cu 50 Nm, avand un total de 450 Nm intre 2.800-4.000 rpm. Aceasta crestere a puterii si cuplului se datoreaza recalibrarii ECU-ului. Modelul Amarok accelereaza acum de la 0-100 km/h in 10.5 secunde si atinge o viteza maxima de 187 km/h.

Pretul acestui pachet de performanta este de 1.090 de euro. Oettinger ar putea oferi pe viitor si un pachet aerodinamic si mici modificari la interior.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2359 :: 22.19MB