No SSO cookie

Volkswagen Amarok tunat de Delta 4x4

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Amarok tunat de Delta 4x4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Volkswagen Amarok este primul pick-up de acest gen realizat de un producator european important si se confrunta in special cu concurenti asiatici. Cel de-al saselea model realizat de marca Volkswagen Autovehicule Comerciale dupa Caddy, Transporter, respectiv Multivan si Crafter, precum si cele doua modele comercializate exclusiv in America de Sud - Saveiro si T2 este considerat o componenta importanta in strategia de dezvoltare a concernului Volkswagen si permite marcii sa patrunda intr-un nou segment.

Delta 4x4 este un tuner specializat pe masini de teren. Pachetul creat pentru noul Amarok este unul care are rolul de a imbunati performantele acestuia pe teren accidentat, tunerul lasand propulsorul neatins. Pachetul Big Foot este format din jante de 18 inch imbracate cu anvelope Thompson 275/70R18 All Terrain and Mud Terrain, un kit de inaltare si o bara din otel inoxidabil. 

Anvelopele impreuna cu  kit-ul special ridica garda la sol cu 90 mm mai mult decat modelul standard. Jantele costa 2.200 de euro, anvelopele 780 de euro, bara din otel inoxidabil costa 690 de euro, iar kit-ul de inaltare 780 de euro. Delta 4x4 pregateste un nou pachet care sa creasca puterea considerabil.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2266 :: 17.86MB