No SSO cookie

Volkswagen a lansat pe piata româneasca noua generatie de utilitare Transporter si Multivan

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen a lansat pe piata româneasca noua generatie de utilitare Transporter si Multivan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen Transporter şi Multivan sunt ultimele modele de vehicule comerciale ale companiei germane lansate, joi, pe piaţa autohtonă, de importatorul Porsche România.

 
 
[poza1s]Cele două modele, pentru care se estimează vânzări de 150 de unităţi în acest an, fac parte din a 5-a generaţie, T5, de autoutilitare Volkswagen, gamă cu o istorie de peste o jumătate de secol, vreme în care s-au produs peste 9 milioane de vehicule de acest tip. Dacă, până în prezent, VW Transporter a fost considerată o gamă destinată cu precădere trensportului, de mărfuri sau de călători, cu singura excepţie, varianta Caravelle, care era un vehicul de familie, în prezent, prin noua generaţie Multivan, vechiul transporter se desprinde şi urcă într-o clasă superioară. [poza2s]Multivan este cel mai mare MPV din gama VW, şi are o dotare în stare să satisfacă cele mai pretenţioase gusturi. De fapt, noul Multivan este un vehicul de lux, care se alătură celorlalte produse de calitate superioară ale constructorului german, Tuareg şi Phaeton. Vehiculul se distinge prin spaţiul interior apreciabil, alături de o funcţionabilitate deosebită şi o adaptibilitate ridicată a spaţiului. Cele 5 locuri din spate se pot plia sau reaşeza după bunul plac al pasagerilor, graţie glisierelor din podea, existând chiar posibilitatea aşezării în jurul unei mese rabatabile. Modelul dispune, de asemenea, de două uşi laterale culisante, acţionate, opţional, de motoraşe electrice. [poza3s]Multivan dispune de o gamă avansată de dotări pentru confortul şi siguranţa pasagerilor. De altfel, modelul este primul van cu airbag-uri pentru pasagerii din spate, pe lîngă cele montate pentru şofer şi pasagerul faţă. În plus, modelul dispune de toată gama de sisteme de control al stabilităţiii, direcţiei şi tracţiunii, ABS, ESP, ASR. Transporter este prezent în două variante, de transport călător şi marfă, şi dispune de asemenea de două tipuri de şasiu, cu două ampatamente. În funcţie de caroserie se deosebesc mai multe tipuri, precum şasiu cu cabină simplă sau dublă, furgon simplu, furgon lung, precum şi variantele lor supraînălţate. [poza4s]În acest fel se deosebesc, după greutate, patru tipuri de Transporter, de 2,6 tone, 2,8 tone, 3 tone şi 3,2 tone. Spaţiul de depozitare este mărit faţă de generaţia T4, el crescând de la 5,8 metri cubi până la 9,3 metri cubi, la varianta Transporter Maxi. Ca gamă de motorizări, Multivan dispune de 5 motoare, două variante benzină, de 115 CP şi 230 CP, şi trei motorizări diesel, 1,9 TDI de 104 CP, 2,5 TDI şi 130 CP şi 2,5 TDI şi 174 CP. Transporter dispune de 4 game de motoare, două motoare 1,9 TDI de 85 şi 104 CP, şi două variante de 2,5, de 130 şi 174 CP. [poza5s]Preţurile Multivan sunt pe măsura dotărilor, ele începând, în varianta CIP, de la 26.887 euro, şi urcând până la 30.999 euro. Transporter T5 are preţuri relativ mai mici, faţă de generaţia trecută, a cărei producţie a încetat în iunie, ele debutând, în variantă CIP, de la 15.892 euro şi până la 21.681 euro. Directorul de produs Volkswagen Vehicule Comerciale, Eugen Grigoraş, a precizat, pentru www.maşini.ro, că divizia sa a comercializat, în prima jumătate a anului, circa 250 de VW Transporter T4, urmând să finalizeze alte 350 de contracte până la sfârşitul anului, la care se vor adăuga cele 150 de unităţi din generaţia T5.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1670 :: 22.1MB