No SSO cookie

Volkswagen a afisat o scadere cu 74% a profitului net din primul trimestru

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen a afisat o scadere cu 74% a profitului net din primul trimestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen AG, cel mai mare producator auto european, a anuntat miercuri o scadere cu 74%, la 243 milioane euro, a profitului din primul trimestru, in contextul in care recesiunea a afectat vanzarile, inclusiv cele ale marcii de lux Audi, relateaza Bloomberg.

 
 
In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit net de 929 milioane euro, conform unui comunicat al grupului. Vanzarile au scazut cu 11%, la 24 miliarde euro in primele trei luni din 2009, in timp ce analistii chestionati de Bloomberg estimasera vanzari de 23,7 miliarde euro.

Vanzarile Volkswagen la nivel global au scazut cu 4,8%, la 876.000 vehicule si SUV-uri (Sport Utility Vehicle), in perioada ianuarie-martie, in timp ce livrarile marcii Audi au scazut cu 11% in martie, la 90.400 unitati, potrivit unui raport al diviziei, publicat pe 6 aprilie.


Piata auto a fost afectata la nivel mondial de criza financiara, motiv pentru care tot mai multe state s-au vazut nevoite sa acorde ajutoare substantiale companiilor din acest domeniu. In Europa, vanzarile de masini personale au scazut cu 17,2% in primul trimestru, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2564 :: 17.86MB