No SSO cookie

Volkswagen: Phaeton a fost o strategie gresita

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen: Phaeton a fost o strategie gresita
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Directorul constructorului auto german Volkswagen, Bernd Pischetsrieder, a admis, joi, pentru prima dată, că lansarea modelului de lux Phaeton a fost o strategie greşită pentru Volkswagen, informează AFP, preluat de ROMPRES.

 
 
[poza1s]Intr-un interviu acordat revistei britanice de specialitate Car, Bernd Pischetsrieder considera ca limuzina Phaeton lansata in 2002 se vinde slab, deoarece "nu este recunoscuta indeajuns pe segmentul masinilor de lux". Pischetsrieder considera ca Volkswagen a gresit atunci cand a conceput Phaeton drept o limuzina traditionala, dar a anuntat ca viitorul model al limuzinei va fi o combinatie intre un coupe si un monovolum. Anul trecut, Volkswagen nu a vandut decat 6.000 de limuzine Phaeton in loc de 13.000 cat estima initial, si spera ca in acest an sa vanda 15.000 unitati. Potrivit unor articole aparute in presa germana, in total grupul german a pierdut deja peste un miliard de euro cu lansarea modelului Phaeton. Strategia de dezvoltare a unui autoturism Volkswagen destinat segmentului de lux ii apartine fostului patron de la Volkswagen, Ferdinand Piech, care in prezent este seful consiliului de administratie. Aceasta strategie este in prezent supusa unor critici foarte dure atat din partea actionarilor cat si din partea sindicatelor si analistilor care ii reproseaza fostului director ca a estompat imaginea de "masina populara" a automobilului Volkswagen. In plus criticii ii reproseaza lui Ferdinand Piech ca a achizitionat in 1998 constructorul britanic Bentley pentru doua miliarde euro, precum si achizitionarea prestigioasei marci italiene Bugatti pentru 500 milioane euro. Aceste ultime doua marci nu produc in prezent decat ceasuri si imbracaminte de lux. In 2003 Volkswagen a inregistrat rezultate foarte slabe iar 2004 nu se prezinta nici el foarte bine. In trimestrul I 2004 constructorul auto germana inregistrat un profit net de 26 milioane euro, in scadere dramatica cu 86,9 la suta comparativ cu rezultatele inregistrate in perioada similara a lui 2002.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2872 :: 22.17MB