No SSO cookie

Vladescu: "Speram sa nu fim nevoiti sa renuntam la taxa de prima inmatriculare"

voteaza
(0/ 0)
Vladescu:
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ministrul Finantelor Publice, Sebastian Vladescu, a declarat marti ca discutiile dintre autoritatile romane si expertii Comisiei Europene pe marginea taxei de prima inmatriculare ar putea dura pana la trei luni, insa spera ca in urma acestora sa nu fie nevoie ca taxa sa fie eliminata.

 
 
"Suntem in discutii cu Comisia Europeana, iar deocamdata taxa ramane in vigoare. Speram sa nu fim nevoiti sa renuntam la ea", a spus Sebastian Vladescu, intr-o conferinta de presa.

Intrebat ce va face daca forul european va impune renuntarea la taxa mentionata, Vladescu a aratat ca spera sa gaseasca o formula prin care importul de autovehicule uzate sa fie limitat. El a aratat, de altfel, ca scopul introducerii taxei de prima inmatriculare nu a fost acela de a creste veniturile bugetare ci de a reduce poluarea.

"Nu este vorba despre cat suntem dispusi sa renuntam. Vom vedea care este nivelul de taxa pe care Comisia il presupune ca nu incalca principiile comunitare", a explicat Vladescu.

Ministrul Finantelor explica, recent, ca forul european nu a spus niciodata ca aceasta taxa nu ar trebui sa existe. Potrivit sursei citate, singura problema este ca, in anumite cazuri, taxa este mai mare decat valoarea reziduala a masinii.

Taxa de prima inmatriculare, aplicata de la 1 ianuarie 2007, variaza, in prezent, in functie de vechimea masinii, gradul de poluare si capacitatea cilindrica, intre 160 si peste 9000 de euro, potrivit calculatorului de afisat pe pagina de Internet a Ministerului Finantelor.

Taxa a adus, pana acum, la bugetul de stat venituri de 522.143 lei, din 28 de judete ale tarii, a declarat recent, pentru ROMPRES, vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Daniel Chitoiu. Potrivit sursei citate, in Bucuresti veniturile colectate din taxa de inmatriculare se ridica la 102.034 lei.

 

Cuvinte cheie:
ANAF |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2120 :: 17.76MB