No SSO cookie

Vladescu: "Speram sa nu fim nevoiti sa renuntam la taxa de prima inmatriculare"

voteaza
(0/ 0)
Vladescu:
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ministrul Finantelor Publice, Sebastian Vladescu, a declarat marti ca discutiile dintre autoritatile romane si expertii Comisiei Europene pe marginea taxei de prima inmatriculare ar putea dura pana la trei luni, insa spera ca in urma acestora sa nu fie nevoie ca taxa sa fie eliminata.

 
 
"Suntem in discutii cu Comisia Europeana, iar deocamdata taxa ramane in vigoare. Speram sa nu fim nevoiti sa renuntam la ea", a spus Sebastian Vladescu, intr-o conferinta de presa.

Intrebat ce va face daca forul european va impune renuntarea la taxa mentionata, Vladescu a aratat ca spera sa gaseasca o formula prin care importul de autovehicule uzate sa fie limitat. El a aratat, de altfel, ca scopul introducerii taxei de prima inmatriculare nu a fost acela de a creste veniturile bugetare ci de a reduce poluarea.

"Nu este vorba despre cat suntem dispusi sa renuntam. Vom vedea care este nivelul de taxa pe care Comisia il presupune ca nu incalca principiile comunitare", a explicat Vladescu.

Ministrul Finantelor explica, recent, ca forul european nu a spus niciodata ca aceasta taxa nu ar trebui sa existe. Potrivit sursei citate, singura problema este ca, in anumite cazuri, taxa este mai mare decat valoarea reziduala a masinii.

Taxa de prima inmatriculare, aplicata de la 1 ianuarie 2007, variaza, in prezent, in functie de vechimea masinii, gradul de poluare si capacitatea cilindrica, intre 160 si peste 9000 de euro, potrivit calculatorului de afisat pe pagina de Internet a Ministerului Finantelor.

Taxa a adus, pana acum, la bugetul de stat venituri de 522.143 lei, din 28 de judete ale tarii, a declarat recent, pentru ROMPRES, vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Daniel Chitoiu. Potrivit sursei citate, in Bucuresti veniturile colectate din taxa de inmatriculare se ridica la 102.034 lei.

 

Cuvinte cheie:
ANAF |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2432 :: 22.17MB