No SSO cookie

Vinzarile grupului Renault Romania au crescut, in 2001, cu 37%, comparativ cu anul precedent

voteaza
(0/ 0)
Vinzarile grupului Renault Romania au crescut, in 2001, cu 37%, comparativ cu anul precedent
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Vinzarile grupului Renault Romania au crescut, in 2001, cu 37%, comparativ cu anul precedent, de la 6.254 de masini, la 4.582, ne-a spus Dumitra Risnoveanu, din cadrul departamentului Public Relations al grupului. Modelul Renault cel mai cautat in cursul anului trecut a fost Clyo Simbol, din care firma a vindut 2.444 bucati. Pe locul al doilea in preferintele romanilor a fost Megan Classic (1860 masini).

Clio Symbol a fost modelul Renault preferat si la sfirsitul anului, fiind in topul vinzarilor, cu 153 de masini vindute, dintr-un total de 420. In luna decembrie, grupul Renault a inregistrat o scadere a vinzarilor, comparativ cu luna noiembrie. Astfel, compania a vindut, in ultima luna a anului, cu 152 de autovehicule mai putin. Cu toate acestea, fata de luna decembrie a anului 2000, vinzarile au crescut. In decembrie 2000, grupul a vindut 420 de masini marca Renault.

Grupul Renault Romania si-a atins obiectivele de vinzari pentru anul trecut. Astfel, cu 6.254 de masini, Renault a depasit pragul stabilit la 6.000 de autovehicule. Pentru acest an, Renault si-a propus sa creasca numarul vinzarilor pina la 8.000, ne-a informat Dumitra Risnoveanu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2458 :: 17.85MB