No SSO cookie

Vara contrariilor pe piata auto europeana

voteaza
(0/ 0)
Vara contrariilor pe piata auto europeana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Înmatriculările de maşini noi în Europa de Est au scăzut cu 2,2% de la începutul anului, în luna iulie vânzările afişând o uşoară creştere care a fost stopată în august, când livrările s-au diminuat cu 4,7%, informează autoactu.com

 
 
[poza1s]În intervalul ianuarie – august, totalul înmatriculărilor în Europa de Est a crescut cu 1,2%, la 1.294.794 unităţi, menţinând cu aproximaţie rata de creştere a lunii iulie la nivelul întregii Europe, care a fost de +1,4%, potrivit cifrelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Autovehicule (ACEA). La nivel european, august a fost o lună de recul, cu 785.329 de maşini comercializate. Explicaţia acestui fapt o constituie faptul că în ţări precum Belgia, Franţa Spania, în cele două luni menţionate s-a înregistrat o medie de două zile lucrăoare pe lună, în vreme ce în alte ţări vestice, media s-a apropiat de o zi lunar. Acest rezultat are ca motiv canicula care s-a abătut asupra Europei în această vară şi care a accentuat degringolada înregistrată în ultima lună în ţări ca Franţa sau Italia, unde vânzările au scăzut cu 15,4% şi respectiv cu 10,5%. În plus, atitudinea consumatorilor a fost influenţată de iminenta apropiere a Salonului Auto de la Frankfurt, aflat în desfăşurare în aceste zile, majoritatea cumpărătorilor aşteptând lansarea noilor modele, cu această ocazie. S-au înregistrat şi majorări ale vînzărilor, în principal în nord-vestul Europei, în ţări precum Marea Britanie, Belgia, Olanda sau Finlanda.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1844 :: 22.17MB