No SSO cookie

Vanzarile Volkswagen in SUA au scazut cu aproape 6 la suta in septembrie

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Volkswagen in SUA au scazut cu aproape 6 la suta in septembrie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile Volkswagen au scazut cu 5,9 la suta, in Statele Unite ale Americii, in septembrie, in timp ce vanzarile marcii sale Audi au ramas la acelasi nivel.

 
 
Grupul auto german a vandut 18.891 de autovehicule, luna trecuta. Cererea pentru Passat, berlina sau break a inregistrat o scadere de 40 la suta, in timp ce vanzarile Audi au crescut cu 0,2 procente la 8.021 unitati, sustinute de cererea pentru 4X4 Q7.

Global, profiturile inainte de taxe al companiei pentru trimestrul doi au fost de 2,66 miliarde dolari.

Veniturile constructorului auto au atins 1,67 miliarde dolari in al doilea trimestru, in crestere cu 42 de procente fata de perioada similara a anului trecut, iar vanzarile au crescut cu 6,2 la suta, ajungand la 38,71 miliarde dolari, in trimestrul al doilea al anului 2007.

Vanzarile pe primele sase luni ale lui 2007 au crescut cu 5,7 la suta, fata de aceeasi perioada a anului trecut, atingand valoarea de 75,2 miliarde dolari, pe fondul cresterii cererilor din Europa si Asia.

Volkswagen AG a anuntat ca profitul din cel de-al doilea trimestru si cel cumulat in prima jumatate a anului 2007 a crescut considerabil in urma vanzarilor din Europa si din China, in paralel cu eforturile de scadere a preturilor in Germania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1652 :: 18.66MB