No SSO cookie

Vanzarile Toyota in SUA le-au depasit pe cele ale Ford, in iulie

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Toyota in SUA le-au depasit pe cele ale Ford, in iulie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabricantul de automobile japonez Toyota a reusit sa depaseasca in ceea ce priveste vanzarile compania Ford in luna iulie, pentru prima data in istoria sa pe piata americana, informeaza cotidianul spaniol ABC.

 
 
Analistii din sectorul automobilistic american au indicat ca acest fapt este rezultatul succesului strategiei urmat de fabricantii niponi in Statele Unite - ceea ce a facut ca si Honda sa depaseasca Chrysler in aceeasi luna - si, mai ales, esecului strategiilor celor trei fabricanti americani General Motors, Ford si Chrysler. Expertii subliniaza ca Toyota si Honda adopta, in prezent, o strategie a reducerii consumului de combustibil si eficienta costurilor, in timp ce producatorii din SUA au folosit o strategie irationala de reduceri (au ajuns sa vanda automobilele la pret de producator in iulie 2005) si scaderea vanzarilor la autovehicule de teren, pick-up si SUV, de care cumparatorii se indeparteaza din cauza pretului ridicat la combustibil si consumului ridicat al acestor masini. Pentru a face fata crizei, Ford a comandat un studiu pentru a opri pierderile si, potrivit presei economice din SUA, printre masurile luate in discutie se afla si vanzarea marcii Jaguar, divizia europeana de masini de lux a grupului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1651 :: 18.66MB