„Din ce in ce mai multi clienti europeni beneficiaza de noua noastra gama: autovehiculele Chevrolet mini, de mici dimensiuni si compacte, cu un aspect extraordinar, disponibile la preturi foarte accesibile”, a declarat Wayne Brannon, presedintele operatiunilor Chevrolet in Europa. „in 2011, vom lansa sapte noi modele si vom extinde gama pentru a acoperi doua treimi din piata, fata de acoperirea actuala, de 40% din piata”, a adaugat Brannon.
Chevrolet a beneficiat de cresteri foarte mari ale vanzarilor in multe tari din Europa de Sud, in Spania, Franta, Portugalia, Grecia si Turcia. De asemenea, in Danemarca, Olanda, Suedia, Elvetia si Belgia s-au inregistrat cresteri ale vanzarilor exprimate in procente din doua sau trei cifre.
In Rusia, unde piata isi revine treptat, Chevrolet si-a mentinut pozitia de lider intre marcile non-locale, cu o cota de piata stabila de 6,5 procente. Datorita lansari in segmentul mini, a noului Chevrolet Spark, Chevrolet a putut sa-si sporeasca cota in Europa, de la 5,7 la 7,0 procente, in acest segment ce inregistreaza o usoara scadere, devenind a patra cea mai bine vanduta marca in aceasta categorie, cu vanzari de 50.127 de autovehicule.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!