Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 8 December 2010 08:39
Cand vorbim de o scadere de 40.000 de unitati/model, ai cumva senzatia ca ne putem referi la altceva decat la vanzarile de pe o piata serioasa? Si daca citam Automotive News, de ce crezi ca acea piata ari fi alta decat cea a SUA? Iar daca vorbim despre o marca japoneza care vinde in draci, unde altundeva s-ar putea intampla asta, decat in America? In alta ordine de idei, reclamele de pe site nu au nicio legatura cu politica editoriala. Nici nu o influenteaza, si nici nu ii dicteaza vreo directi
scris de Anonim 8 December 2010 07:59
O apropiere de ceva bun simt le-ar folosi :). Cand criza venise si toata lumea scadea preturile ei au marit preturile (in mod sigur in Ro, nu stiu de alte tari). Au sfidat criza... Acum criza ii sfideaza pe ei!
scris de Anonim 8 December 2010 06:52
Poate ca a venit momentul ca Honda sa mai scada preturile! In curand nu va mai merge nici Accord-ul :)
scris de Anonim 8 December 2010 04:32
cand ai site-ul plin de reclame de la mercedes si suzuki e usor sa difuzezi un astfel de articol si mai mult, fara sa precizezi in clar PIATA la care se refara. In Romania care e situatia? Dar care e situatia mercedes sau a Suzuki?
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!