No SSO cookie

Vanzarile grupului TiriacAuto au crescut in 2005

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile grupului TiriacAuto au crescut in 2005
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul TiriacAuto, care coordoneaza pe piata romaneasca importul si distributia a zece dintre cele mai importante marci de autovehicule, si-a indeplinit obiectivele propuse pentru anul 2005. Volumul de vanzari a inregistrat o crestere de 50% fata de anul precedent, cu 17.638 de unitati vandute.

 
 
Grupul TiriacAuto, care coordoneaza pe piata romaneasca importul si distributia a zece dintre cele mai importante marci de autovehicule, si-a indeplinit obiectivele propuse pentru anul 2005. Volumul de vanzari a inregistrat o crestere de 50% fata de anul precedent, cu 17.638 de unitati vandute. “Vanzarile Grupului TiriacAuto in 2005 au depasit previziunile datorita trendului pietei auto, dezvoltarii retelei teritoriale si strategiilor adoptate de companiile importatoare in raport cu competitia specifica. Performanta inregistrata in vanzari se reflecta in mod pozitiv si asupra rezultatului financiar consolidat. ” – declara Dna Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto. In privinta rezultatelor in vanzari ale marcilor din portofoliu, Ford si Hyundai au inregistrat cele mai mari volume, cu 7.749 unitati vandute - Ford si 4.051 unitati vandute – Hyundai. Pentru Ford cresterea este de 65% fata de 2005, iar Hyundai isi dubleaza vanzarile pentru al doilea an consecutiv cu o crestere de 102%. Anul 2005 a insemnat pentru TiriacAuto un an al continuarii strategiei de extindere, dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale, o continuare fireasca a bazelor puse in anii precedenti. In ultimii ani, Grupul TiriacAuto s-a concentrat pe o reprezentare la standarde europene a marcilor din portofoliu si o prezentare impecabila a produselor comercializate in fata clientilor sai, actuali si potentiali. Deschiderea in teritoriu a complexelor auto integrate si manifestarile de tip expozitional, Saloanele TiriacAuto si Parcul TiriacAuto, sunt rezultate ale acestei abordari. Planurile pentru 2006 Planurile TiriacAuto pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si procesul de dezvoltare si consolidare a reTelei teritoriale. Manifestarile expozitionale TiriacAuto vor continua, avand scopul de a aduce marcile comercializate de Grup, noutatile de ultima ora si ofertele speciale mai aproape de clienti. “Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, care reprezinta o crestere de 36% fata de anul 2005. Aceasta crestere planificata se datoreaza faptului ca in cadrul Grupului TiriacAuto exista marci auto care inca nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata.” – declara in continuare Dna Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto Procesul de dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale va include investitii proprii, sustinerea dealerilor existenti si atragerea altora noi capabili sa reprezinte cele zece marci auto conform standardelor impuse de producatori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1797 :: 18.66MB