No SSO cookie

Vanzarile de autoturisme noi au scazut cu 52,5% in primele sapte luni

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile de autoturisme noi au scazut cu 52,5% in primele sapte luni
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de autoturisme noi au scazut in primele sapte luni din 2009 cu 52,5%, la 82.821 unitati, fata de perioada similara a anului trecut, cand erau raportate 174.414 unitati, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA).

 
 
In iulie 2009 au fost comercializate 12.211 de automobile, in scadere cu 58,6% fata de iulie 2008, cand au fost raportate vanzari de 29.479 unitati.

Vanzarile de autoturisme noi autohtone au fost, in luna iulie, de 4.538 unitati, in scadere cu 49,3% fata de iulie 2008. In primele sapte luni ale lui 2009, au fost vandute 26.080 unitati, in scadere cu 52,3% fata de perioada similara a anului trecut.


Vanzarile de autoturisme noi din import au fost in iulie de 7.673 unitati, in scadere cu 62,6% fata de iulie 2008. In primele sapte luni din acest an au fost vandute 56.741 masini din import, in scadere cu 52,6% fata de perioada similara a lui 2008.

Piata auto, care include autoturisme, vehicule comerciale si autobuze, a totalizat in primele sapte luni din 2009 92.526 unitati, in scadere cu 56,1% fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost raportate 210.705 unitati.

Dacia este constructorul cu cea mai mare cota de piata pe luna iulie, de 37,2%, urmare a unui numar de 4.538 unitati comercializate. Skoda are o cota de piata de 6,2% (763 unitati comercializate), iar Hyundai si Kia detin fiecare o cota de piata de 6,1% (748, respectiv 743 unitati comercializate). 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1991 :: 18.68MB