No SSO cookie

Vanzarile Dacia au crescut in 2008 cu 10%, la peste 7,64 miliarde lei

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Dacia au crescut in 2008 cu 10%, la peste 7,64 miliarde lei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia a realizat in 2008 o cifra de afaceri de peste 7,64 miliarde lei, mai mare cu 10% fata de anul anterior.

 
 
Vanzarile auto au fost anul trecut de 5,631 milioane lei, in crestere cu 10 procente fata de anul anterior, cand au insumat 5,093 milioane lei. Pe piata interna, vanzarile auto au fost de 2,359 milioane lei, in scadere cu 6% fata de 2007, iar pe piata externa de 3,272 milioane lei, in crestere cu 26% fata de 2007.

Anul trecut, au fost vandute piese de schimb in valoare de 1,610 milioane lei, mai mult cu 4% fata de aceeasi perioada a anului precedent, din care1,455 milioane lei pe piata interna si 155 milioane lei pe piata externa.

In 2007, Dacia a raportat o cifra de afaceri de 6,936 milioane lei. Producatorul auto a vandut pe plan mondial peste 230.000 de automobile in 2007, in crestere cu 17,4% fata de 2006, in timp ce vanzarile grupului Renault au avansat cu 2,2%, pana la peste 2,48 milioane unitati.

Renault SA, cu sediul social in Franta, care detine pachetul majomiritar de actiuni la S.C. Automobile Dacia S.A. (99,43%), este detinatoarea a multiple filiale, impreuna formand un grup multinational (Renault, Dacia, Samsung). Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar tara noastra reprezinta a sasea piata a Grupului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2232 :: 18.68MB