Fostul sef si fondatorul companiei de tuning Gemballa, Uwe Gemballa, a fost gasit mort in Africa de Sud dupa mai multe luni de cand acesta era dat disparut.
Uwe Gemballa se afla in vacanta la Johannesburg, iar din luna februarie a acestui an nu a mai fost de gasit. Abia acum autoritatile sud-africane au reusit sa-i descopere corpul neinsufletit, insa nu au oferit alte detalii presei. Gemballa, unul dintre cei mai importanti tuneri auto, a fost in pragul desfiintarii, insa compania a fost relansata de o alta conducere.
Moartea suspecta a lui Uwe Gemballa este legata, conform zvonurilor din presa, de unul dintre sefii lumii interlope din Cehia, Radovan Krejcir. Gemballa si Krejcir derulau o serie de afaceri impreuna din 2002, care erau legate de tranzactii ilegale cu bani.
Gemballa nu i-a mai putut plati cehului o serie de datorii si a fost amentintat cu moartea de acesta. Conform unor surse apropiate situatiei, Krejcir i-ar fi spus lui Gemballa ca este “un om mort”. Din putinele detalii care exista, se stie ca Uwe s-a intalnit cu un asociat rus al lui Krejcir pe aeroportul din Johannesburg in data de 8 februarie 2010. Boss-ul tunerului german a disparut din acea zi. Conform politiei, rapitorii lui Gemballa i-au sunat sotia si au cerut 1 milion de dolari pentru rascumpararea lui, insa banii nu au venit si Uwe a fost in cele din urma gasit mort.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!