No SSO cookie

Up! isi cauta loc in oferta VW

voteaza
(0/ 0)
Up! isi cauta loc in oferta VW
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Up! - un posibil Volkswagen sub 10.000 Euro.

 
 
Volkswagen pregateste de cevavreme modelul Up!, o masina destinata traficului urban, aglomerat. Pana acum, europenii care isi doreau un VW relativ ieftin, nu prea aveau de unde alege. Pentru ei exista modelul Fox, importat din Brazilia, care nu prea avea cine stie ce aspect comercial, insa Up! ar putea reprezenta solutia acoperirii acestui segment, fiind o reincarnare, sau o noua generatie de VW Lupo.

De asemenea, Up!/Lupo si-ar putea gasi loc si la partenerii din curtea VW, cum ar fi Seat, care are deja in curte o clona Lupo, denumita Arosa. Si Skoda ar putea oferi un loc in oferta sa, denumind modelul, Joyster.

Cele trei modele gemene ar fi toate sub 3,5m lungime si ar cantari, toate, sub 800 kg.
Unele scurgeri de informatii lasa sa se inteleaga ca modelul VW ar costa sub 8500 Euro, iar modelul Skoda, destinat pietelor emergente, ar fi posibil sa coste chiar sub 5000 Euro!

Toate modelele vor fi construite in fabrica de langa Bratislava, Slovacia. Up!/Lupo/Arosa/Joyster vor fi urmate de versiuni cu cinci portiere, mai lungi, precum si de un mini-van, un model decapotabil si un model ultra-eficient cu doua locuri, undeva prin anul 2011.
Si in mod firesc, de pe aceasta platforma va urma un Audi electric, in 2014.
 
Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2219 :: 17.88MB