Audi a decis sa faca o modificare importanta in ceea ce priveste imaginea sa pe piata auto. Audi va aduce modificari logo-ului care dateaza din 1932. Marca germana s-a evidentiat prin emblema celor patru cercuri si nu va schimba nimic din traditia aceasta.
Producatorul din Ingolstadt va implementa cateva modificari subtile in noul logo al companiei, intentia esentiala fiind sa modernizeze imaginea emblemei din 1932. Audi a ales sa faca aceast facelift de logo in anul in care marca serbeaza 100 de ani de existenta.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!