No SSO cookie

Un Evo VII pentru etapa a 7-a

voteaza
(0/ 0)
Un Evo VII pentru etapa a 7-a
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Argeşului, etapa a 7-a în cadrul Campionatului Naţional de Raliuri, va debuta mâine, 29 august, festivitatea de închidere având loc pe 31 august. Lungimea totală a traseului, desfăşurat în întregime pe macadam, este de 361,4 km, iar probele speciale sunt în număr de 13, cu o lungime de 98 de km.

 
 
[poza1s]Ca ştire de ultimă oră, pilotul Alexandru Piţigoi a decis, după cinci ani pe scena campionatului naţional, că este momentul să facă pasul de la modelele cu două roţi motrice la cele cu tracţiune integrală. Aşa cum era de aşteptat, alegerea s-a oprit asupra unui Mitsubishi Lancer, modelul constructorului japonez fiind recunoscut ca lider incontestabil în categoria automobilelor de producţie. Apariţia unei maşini noi suscită şi agită întotdeauna spiritele, echipajul sperând în acelaşi timp ca noua achiziţie să fie arma ideală pentru obţinerea victoriei. Mitsubishi Lancer Evolution VII este considerată una dintre cele mai importante evoluţii ale binecunoscutei maşini, fiind în acelaşi timp o referinţă pentru grupa N. [poza2s]Date fiind diferenţele tehnice minime permise de regulament între modelul de serie şi cel de curse, cei de la Mitsubishi au ales să creeze un bolid de raliuri pe care, ulterior l-au adaptat circulaţiei stradale, model cu care va concura perechea Alexandru Piţigoi / Vlad Terzi. În 2003, noua maşină este pe cale să-şi asigure supremaţia în cadrul categoriei sale. Principalul secret al maşinii nu este motorul, ci transmisia. Spre deosebire de principalul concurent, Subaru Impreza WRX STI, Evolution VII prezintă un diferenţial central activ. Acesta repartizează cuplul motor între cele două punţi, în funcţie de suprafaţa de concurs şi de modul de abordare a virajelor. [poza3s]Un alt mare atu al acestui sistem este că permite blocarea punţii spate fără a afecta tracţiunea pe roţile faţă. La un model 4x4 dotat cu diferenţial autoblocant viscocuplant, în momentul în care se acţionează frâna de mână, se blochează prin transmisie şi puntea faţă nu doar cea spate. Acest sistem permite abordarea virajelor strânse şi a acelor de păr cu viteze mai ridicate decât Impreza sau Lancer Evo VI. De asemenea, un alt avantaj este oferit de îmbunătăţirea suspensiei, a stabilităţii pe viraje şi a ţinutei de drum.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1531 :: 17.85MB