No SSO cookie

Un Bugatti cat o avere!

voteaza
(0/ 0)
Un Bugatti cat o avere!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un doctor a lasat prin testament mostenire in secret un Bugatti Type 57S Atalante!

 
 
Doctorul Harold Carr a murit in Iunie 2007 la varsta de 89 de ani, si a lasat tot ce avea mostenire nepotilor si nepoatelor sale, el neavand copii in timpul vietii. Doctorul a lasat mostenire un garaj plin de masini printre care se numara un Bugatti Type 57S Atalante din 1937, un Jaguar E Type si un Aston Martin. Bugattiul valoreaza cel putin 8,75 milioane de dolari si va fi vandut la licitatie la Bonhams’ Retromobile la Paris pe 7 Februarie. E foarte posibil ca in urma licitatiei acest Bugatti sa devina cea mai scumpa masina din istorie. Masina nu a mai fost condusa din 1960. Nimeni nu avea nici o idee asupra a ce masini avea doctorul parcate in garajul sau. Conform unui nepot al raposatului Dr. Carr, era practic folclor local faptul ca el ar avea un Bugatti, dar nimeni nu stia sigur, si cu siguranta nimeni nu avea habar cat de mult valoreaza. James Knight, care lucreaza la departamentul de vehicule al Bonhams’ International a spus ca el stia de acest model Bugatti de ceva ani, alaturi de un grup select de alti cativa oameni, dar ca nu a indraznit sa divulge locatia acestei bijuterii nimanui.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2573 :: 22.19MB