No SSO cookie

Ultima GTR, 0-100 km pe ora in numai 2.6 secunde

voteaza
(0/ 0)
Ultima GTR, 0-100 km pe ora in numai 2.6 secunde
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Specialistii britanici de la Ultima au realizat un nou record de viteza cu Ultima GTR si reclama titlul de “cea mai rapida masina din lume”

 
 
[poza1s] Exista si niste justificari pentru cerinta lor. Ultima GTR accelereaza de la 0-160 km/h in 5.3 secunde si franeaza de la 160km/h in numai 3.6 secunde. GTR-ul a realizat si un record pentru 0-160-0 , timpul realizat fiind incredibil, 9.4 secunde. Ultimul record se refera la accelerarea de la 0-100km/h iar GTR-ul l-a realizat in 2.6 secunde. Asta inseamna ca Ultima GTR este mai rapida decat adevarate legende cum ar fi Ferrari Enzo si McLaren F1 LM. Ultima GTR dispune de un motor V8 de la Chevrolet, 720 CP si o cutie de viteze standard G50. Nu dispune de echipamente pentru controlul tractiunii sau de ABS. Topul celor mai rapide masini din lume. 0-100km/h Ultima GTR 2.6secs Ferrari Enzo 3.4secs McLaren F1 LM 3.2secs Porsche Carrera GT 3.7secs Pagani Zonda 3.7secs Porsche 911 Ruf R Turbo 3.7secs Ferrari F40 3.8secs Lamborghini Murcielago 4.0secs Dodge Viper SRT-10 4.4secs Aston Martin DB9 5.0secs Honda NSX Type-R 4.9secs 0-160km/h Ultima GTR 5.3secs Ferrari Enzo 6.7secs McLaren F1 LM 6.3secs Porsche Carrera GT 7.4secs Pagani Zonda 7.5secs Porsche 911 Ruf R Turbo 8.5secs Ferrari F40 7.8secs Lamborghini Murcielago 9.0secs Dodge Viper SRT-10 9.5secs Aston Martin DB9 10.2secs Honda NSX Type-R 11.4secs

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2002 :: 22.17MB