No SSO cookie

Trei modele Hyundai castiga premiul "Top Safety Pick"

voteaza
(0/ 0)
Trei modele Hyundai castiga premiul
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru prima data, trei modele Hyundai au castigat premiul Top Safety Pick al Institutului pentru Siguranta pe Sosea (IIHS).

 
 
Hyundai Veracruz si Santa Fe au fost premiate in segmentul de SUV medii iar Hyundai Entourage in segmentul minivan. Toate vehiculele castigatoare sunt recunoscute pentru abilitatea lor de a proteja ocupantii lor in caz de coliziune din fata, lateral si spate.

Acest premiu marcheaza ale treilea an la rand pentru Entourage, in care a primit cea mai inalta onoare -Top Safety Pick de la IIHS in categoria minivan. Toate cele trei vehicule au castigat si cinci stele la testele de coliziune, cea mai mare nota din partea guvernului in cadrul Programului de Evaluare pentru Masinile Noi NHTSA, pentru cazurile de impact frontal si lateral.

Premiile Top Safety Pick ofera recunoastere vehiculelor care reusesc sa protejeze cel mai bine pasagerii in caz de impact frontal, lateral si spate, in baza notarii la testele Institutului. Evaluarea generala a fiecarui vehicul este bazata pe o varietate de masuratori incluzand ranirile manechinelor, performantele structurale ale vehiculului, protectiile, etc. Castigatorii trebuie sa fie echipati cu ultima tehnologie de prevenire a impactului, control electronic al stabilitatii (ESC) -standard la toate cele trei vehicule Hyundai castigatoare ale premiului Top Safety. Institutul acorda acest premiu vehiculelor, pentru a ajuta clientii sa distinga cea mai buna alegere fara a fi nevoie sa verifice rezultatele diverselor teste de coliziune.

Modelul Santa Fe 2007, un SUV de dimensiuni medii, indeplineste cele mai riguroase criterii stabilite de Institutul pentru Siguranta pe Sosea.  Echipat cu sistemul de control electronic al stabilitatii (ESC), Santa Fe a primit nota maxima din partea Institutului, "bine" pentru protectia in caz de coliziune in fata, lateral si spate. "Performantele Santa Fe demonstreaza hotararea companiei Hyundai de la furniza cel mai inalt nivel de siguranta clientilor sai," spune presedintele Institutului AdrianLund.

Designul nou imbunatateste performantele in caz de impact in spate: inginerii de la Hyundai au refacut designul protectiilor pe scaun si tetiere din Santa Fe pentru a imbunatati performantele in cazul unui impact in spate. Noile scaune includ protectii "active" pentru cap, proiectate pentru a misca protectiile in sus si catre capul ocupantulului scaunului din fata, in cazul unei coliziuni in spate. Protectiile pentru scaun si cap din noul Santa Fe au obtinut calificativul general "bine". Santa Fe este echipat cu aibag-uri laterale standard destinate protejarii capetelor celor toate cele trei randuri de scaune si ESC standard.

"Criteriile pentru castigarea acestui premiu sunt dure pentru ca acestea sunt destinate sa impulsioneze imbunatatirile continue din punct de vedere al sigurantei, precum note mari la testul de coliziune si adaougarea rapida a ESC," spune Lund.

"Hyundai detine mai multe premii Top Safety Picks in 2008 de la IIHS decat BMW, Mercedes-Benz sau Toyota," spune John Krafcik, vice presedinte al departamentului de planificare strategica si dezvoltare de produs, Hyundai Motor America. "Acesta este un indiciu destul de clar al faptului ca ne pricepem in ceea ce facem atunci cand vine vorba despre combinarea sigurantei la nivel de industrie cu valoarea la nivel de industrie."

Minivan-ul Entourage este vandut doar in America de Nord.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3347 :: 22.2MB