No SSO cookie

Trabantul a sarbatorit 50 de ani

voteaza
(0/ 0)
Trabantul a sarbatorit 50 de ani
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La 50 de ani de cand primul Trabant a iesit de pe liniile de asamblare, pe data de 7 noiembrie 1957, autovehiculul a devenit un adevarat obiect de cult.

 
 
1.jpg
Pe Internet exista 130 de fan cluburi in Germania si altele in intreaga Europa si in SUA. Cateva mii de entuziasti sunt asteptati la sfarsitul acestei saptamani la Zwickau, orasul care gazduieste fosta uzina Trabant din landul Saxonia, pentru petrecerea aniversara.

Transformarea Trabantului din obiect destinat timpului liber in obiect de cult a inceput dupa reunificarea Germaniei, cand marcile de autoturisme occidentale au inlocuit Trabantul pe soselele din fosta RDG. Automobilul a fost conceput ca un raspuns comunist la modelul Volkswagen insa la un cost mult mai mic si nu a suferit modificari pana in 1991 cand a incetat productia.

Uzina de la Zwickau a produs aproximativ 2,2 milioane Trabant 601, cel mai cunoscut model, in perioada cuprinsa intre 1964 si mijlocul anilor 1980. Masina avea o viteza maxima de 100 kilometri pe ora iar clientii nu puteau sa-si aleaga culoarea pe care o doreau.

In prezent un Trabant  poate fi cumparat pentru aproximativ 1.000 de euro in timp ce un model complet restaurat poate ajunge pana la 10.000 de euro. La data de 1 ianuarie 2007 in Germania erau in circulatie un numar de 52.000 de Trabanturi, in scadere cu 10 procente comparativ cu anul precedent. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anya21

La multi ani!!Da de baut cineva??? :-P :-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2590 :: 22.17MB