No SSO cookie

Toyota si Mercedes, parteneriat pentru masini electrice

voteaza
(0/ 0)
Toyota si Mercedes, parteneriat pentru masini electrice
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota si Mercedes discuta incheierea unui parteneriat de colaborare in domeniul masinilor electrice.

 
 

Toyota, cel mai mare producator auto din lume, si Daimler, proprietarul Mercedes, pun la cale un parteneriat care sa functioneze in domeniul dezvoltarii vehiculelor electrice.


Purtatorul decvuvant de la Toyota a declarat pentru presa ca in acest moment Toyota nu are ce parteneriat sa anunte, iar oficialii Daimler nu au fost disponibili pentru comentarii. Conform informatiilor preliminare, cele doua companii ar urma sa coopereze in domeniul dezvoltarii pilelelor de combustie pentru modelele electrice.


Pilele de hidrogen sunt foarte avantajoase deoarece emit doar vapori de apa si pot produce o cantitate mare de energie electrica, insa sunt si foarte scumpe din cauza folosirii platinei.


Producatori ca Daimler, Toyota,
GM, Ford sau Honda s-au inteles sa dezvolte si sa populeze lumea auto cu masini pe pile de hidrogen din 2015. Daimler a investet peste 1 miliard de euro in dezvoltarea tehnologiei pe pile de combustie din 1994 cand a inceput acest program. Japonezii de la Toyota au inceput dezvoltarea tehnologiei din 1992.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3836 :: 17.86MB