No SSO cookie

Toyota si Mercedes, parteneriat pentru masini electrice

voteaza
(0/ 0)
Toyota si Mercedes, parteneriat pentru masini electrice
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota si Mercedes discuta incheierea unui parteneriat de colaborare in domeniul masinilor electrice.

 
 

Toyota, cel mai mare producator auto din lume, si Daimler, proprietarul Mercedes, pun la cale un parteneriat care sa functioneze in domeniul dezvoltarii vehiculelor electrice.


Purtatorul decvuvant de la Toyota a declarat pentru presa ca in acest moment Toyota nu are ce parteneriat sa anunte, iar oficialii Daimler nu au fost disponibili pentru comentarii. Conform informatiilor preliminare, cele doua companii ar urma sa coopereze in domeniul dezvoltarii pilelelor de combustie pentru modelele electrice.


Pilele de hidrogen sunt foarte avantajoase deoarece emit doar vapori de apa si pot produce o cantitate mare de energie electrica, insa sunt si foarte scumpe din cauza folosirii platinei.


Producatori ca Daimler, Toyota,
GM, Ford sau Honda s-au inteles sa dezvolte si sa populeze lumea auto cu masini pe pile de hidrogen din 2015. Daimler a investet peste 1 miliard de euro in dezvoltarea tehnologiei pe pile de combustie din 1994 cand a inceput acest program. Japonezii de la Toyota au inceput dezvoltarea tehnologiei din 1992.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2115 :: 18.68MB