No SSO cookie

Toyota se alatura cauzei Let's do it, Romania!

voteaza
(0/ 0)
Toyota se alatura cauzei Let's do it, Romania!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota este titular in Echipa Nationala de Actiune!

 
 

Toyota a primit recent titulatura de cel mai “verde” brand din lume, conform unui  studiu realizat de catre Interbrand in colaborare cu Deloitte.

 

Pentru a onora si a intari aceasta titulatura, Toyota Romania a hotarat sa se alature celui mai mare proiect de implicare sociala din Romania : "Let`s Do It, Romania!"

Compania  sprijina initiativa in cel mai eco mod posibil!

Astfel, incepand cu 5 august 2011, Toyota Romania contribuie la realizarea hartii nationale a deseurilor si ofera timp de o luna de zile echipei  "Let`s Do It, Romania! un autoturism Toyota Prius, primul vehicul cu propulsie hibrida din lume, aflat acum la cea de-a treia generatie.

 

Aceasta sustinere reprezinta primul pas intr-un parteneriat pe temen lung intre  Toyota Romania si Let's Do It, Romania!

Compania Toyota este dealtfel unul dintre sustinatorii miscarii "Let`s Do It!" si la nivel international, oferind sprijin si altor tari din comunitatea Let's Do It, World!

Parteneriatul realizat cu "Let`s Do It, Romania!" este in linie cu politica de protectie a mediului promovata de catre Toyota. Aceasta politica se reflecta atat in autoturismele produse, cat si la nivel de comportament responsabil al angajatilor.

Angajatii Toyota Romania vor participa la curatenia nationala de pe 24 septembrie si vor beneficia de un training de comportament eco realizat cu sustinerea echipei "Let`s Do It, Romania!"

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1639 :: 18.67MB