No SSO cookie

Toyota ataca piata autoturismelor sport cu Lexus LF-A

voteaza
(0/ 0)
Toyota ataca piata autoturismelor sport cu Lexus LF-A
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania nipona Toyota Motor Corp. a prezentat marti specificatiile tehnice ale conceptului Lexus LF-A, dupa ce acesta a fost prezentat in premiera la salonul auto North American International Auto Show de la Detroit.

 
 

1.jpg
Noul "supercar" este echipat cu un propulsor V10 de cinci litri si dezvolta 500 cai putere. Cu o viteza maxima constructiva de 320 kilometri pe ora, bolidul va deveni un concurent real pentru supersportivele europene.

Oficialii Toyota au declarat ca, prin intermediul conceptului LF-A, doresc sa mareasca gama de modele Lexus si sa ii imbunatateasca imaginea. Acestia au adaugat ca data intrarii in productie si pe piata va fi stabilita ulterior.

Intr-o actiune similara, Toyota a prezentat noul model Lexus IS-F sedan, care va avea o putere de aproximativ 400 cai putere.

2.jpg
IS-F este o versiune mai performanta a lui IS Lexus sedan, lansat anterior. Inginerii Toyota au echipat noul model cu un motor V8 de cinci litri.

Toyota, cel mai mare constructor de automobile din Japonia, va lansa masina pe piata nipona la sfarsitul acestui an, urmand ca la inceputul lui 2008 sa il lanseze in Statele Unite si Europa.

 

 

 

 

 

3.jpg



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1744 :: 18.66MB