No SSO cookie

Toyota ar putea reduce proiectia de vanzari pe 2009 cu un milion de masini

voteaza
(0/ 0)
Toyota ar putea reduce proiectia de vanzari pe 2009 cu un milion de masini
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota, cel mai mare constructor de autovehicule la nivel mondial, si-ar putea reduce proiectia de vanzari pe 2009 cu cel putin un milion de masini, la 8-8,7 milioane de unitati, elaborand, totodata, programe de scadere a cheltuielilor, pentru a depasi criza din industria auto, transmite Reuters.

 
 

Toyota a anuntat ca va publica, pe 22 decembrie, prognoza revizuita de vanzari pentru anul viitor.

"Credem ca noi reduceri ale productiei nu pot fi evitate, iar constructorii auto japonezi ar trebui sa se pregateasca pentru o scadere acuta a cererii", a afirmat analistul JPMorgan Hokei Takahashi.

Presa japoneza estimeaza vanzarile grupului Toyota in intreaga lume la 8-8,7 milioane de unitati in 2009, fata de nivelul record de 9,37 milioane de autovehicule din 2007 si cu mult mai reduse decat proiectia de 9,7 milioane de autoturisme a concernului.

In primele zece luni din acest an, grupul a vandut 7,74 milioane de masini, in scadere cu 0,9% fata de perioada similara din 2007.

Franarea dinamicii economice la nivel mondial si criza creditelor au redus increderea si bugetele consumatorilor, afectand sever cererea, inclusiv pe piata auto.

Toti marii constructori de masini din lume si-au redus deja prognozele de vanzari pe termen scurt, anticipand inrautatirea situatiei in 2009.

Concernele americane General Motors si Chrysler au avertizat ca, in lipsa unor finantari de urgenta, ar putea intra in faliment in prima parte a anului viitor, situatie care ar avea efecte negative greu de anticipat in intreaga lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2146 :: 18.69MB