No SSO cookie

Toyota a vandut mai putine autovehicule decat GM in trimestrul al treilea

voteaza
(0/ 0)
Toyota a vandut mai putine autovehicule decat GM in trimestrul al treilea
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto japonez Toyota Motor Corp.a anuntat luni ca in perioada iulie-septembrie 2007 a vandut un numar total de 2,34 milioane autovehicule la nivel global, o cifra mai mica decat cele 2,38 milioane autovehicule vandute in aceiasi perioada de rivalul american General Motors, informeaza AP.

 
 
De asemenea, pe ansamblul primelor noua luni ale acestui an vanzarile Toyota (7,05 milioane unitati) au fost inferioare celor realizate de GM (7,06 milioane unitati). Comparativ cu 2006, vanzarile Toyota au crescut cu patru procente in trimestrul al treilea si cu sapte procente pe primele noua luni.

Analistii apreciaza ca este doar o chestiune de timp pana cand Toyota va trece in fata GM, devenind cel mai mare constructor auto mondial, mai ales ca pe primul semestru al acestui an Toyota a vandut mai multe autovehicule decat GM, 4,72 milioane autovehicule pentru grupul nipon comparativ cu 4,67 milioane autovehicule pentru GM, grupul american fiind liderul incontestabil al industriei auto in ultimii 76 de ani.

In luna august Toyota si-a propus drept obiectiv comercializarea a 10,4 milioane autovehicule in anul 2009, o cifra care, in cazul in care va fi atinsa, va stabili un nou record in industria auto, precedentul datand din 1978 cand GM a vandut 9,55 milioane autovehicule in intrega lume.

Cursa dintre GM si Toyota nu se rezuma doar la numarul de autovehicule comercializate. In termeni de profitabilitate, GM este mult in urma celor de la Toyota care in plus investeste masiv in cercetare si dezvoltarea de noi modele. De exemplu, in al doilea trimestru al acestui an GM a realizat un venit net de 891 milioane dolari, in principal de pe urma operatiunilor externe, dupa ce anul trecut a realizat pierderi de 3,4 miliarde dolari.In schimb, Toyota a realizat in perioada aprilie-iunie 2007 venituri de 491,54 miliarde yeni (4,27 miliarde dolari).

Potrivit unui studiu recent referitor la costurile si profiturile din industria auto, realizat de Laurie Harbour-Felax, pentru fiecare autovehicul produs in America de Nord in 2006 GM a inregistrat un profit mai mic cu 2.123 dolari fata de Toyota. Constructorul auto japonez este cel mai profitabil constructor auto din lume profitul sau pe autovehicul crescand de la 1.175 de dolari in 2005 la 1.977 dolari in 2006.

 

Cuvinte cheie:
Toyota | GM |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1641 :: 18.66MB