No SSO cookie

Totul despre anvelope

voteaza
(0/ 0)
Totul despre anvelope
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Verificati presiunea anvelopelor in mod regulat - cel putin o data pe luna. Daca nu aveti ceasul pentru presiunea anvelopelor, ar fi bine sa va procurati unul.

 
 
Gasiti presiunea recomandata in manualul de utilizare sau pe placuta cu limitele de presiune, care ar trebui sa existe undeva pe masina (de ex. portiera soferului, in interiorul rezervorului, in torpedou.)

Presiunea maxima listata pe anvelope nu este presiunea potrivita! Rotiti anvelopele la fiecare a doua schimbare de ulei - va asigura functionarea corecta a tuturor anvelopelor.

Simtiti vibratiile la viteza normala de circulare? - echilibrati-va rotile. Exista si o limita de siguranta pentru suprafata de rulare. Daca anvelopa este uzata sub aceasta limita, este nesigura; mecanicul dvs. va poate verifica anvelopele. Anvelopele neechilibrate indica o problema de echilibrare. Neechilibrarea cauzeaza anvelope foarte umflate si suspensii uzate si manevrare defectuoasa. in cazul cel mai rau, neechilibrarea poate arunca masina intr-un derapaj, in special pe drumuri alunecoase sau ude. Daca masina trage intr-o parte, derapeaza sau nu este sigura pe drum, verificati echilibrarea. Echilibrarea facuta corect va va face drumul cu masina mult mai placut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2680 :: 22.19MB