Skoda Octavia este un model care nu mai are nevoie de prezentare publicului roman. Cu toate acestea, noul Octavia facelift este un model care desi pastreaza traditia vine cu un nou design si noi caracteristici. Masini.ro a testat Skoda Octavia facelift cu motor de 1.8 litri TSI si 160 cai putere. Daca punem la socoteala si cutia DSG cu 7 rapoarte, impumutata de la marca parinte Volkswagen, noul Octavia se anunta mai mult decat o provocare pentru cel care se afla la volanul superbului model cehesc.
Se ia o Skoda Octavia, se pune un motor 1.8 TSI de 160 de cai si se presara cu o cutie automata cu 7 rapoarte, DSG, si avem combinatia perfecta pentru un sedan care ofera mai mult decat utilitate si confort, reusind sa te transpuna, pe tine ca sofer, intr-o zona mai aproape de lumea imaginara. Desi nu vorbim de modelul Superb, cred ca merita sa subliniem ca acest cuvant defineste cel mai bine pachetul tehnic motor-cutie pe care l-am gasit pe modelul Octavia facelift.
Octavia ofera performante demne de bagajul tehnic cu care se prezinta.
Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 7.8 secunde, iar
viteza maxima este de 220 km/h.
Superb. Acesta este cuvantul care inspira designul la facelift-ul
modelului Octavia. Mai precis, designul modelului Octavia se inspira
din liniile stilistice ale modelului Superb. Octavia vine cu un look
mult mai dinamic, mai elegant, partea frontala si posterioara a
vehiculului fiind redesenate.
Noul Skoda Octavia are un pret de pornire de la 13.737 de euro cu TVA. In schimb, versiunea testata de noi, prevazuta cu echipare Business ajunge la un pret de 21.250 de euro cu TVA, un pret mai mult decat corect avand in vedere dotarile, puterea motorului si geniala cutie DSG.
Citeste varianta integrala a test-drive-ului facut de Masini.ro noului Skoda Octavia!
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 25 April 2009 11:43
superr tare noul model skoda octavia :-)
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!