No SSO cookie

Taxa rutiera unica in UE, in 3-5 ani

voteaza
(0/ 0)
Taxa rutiera unica in UE, in 3-5 ani
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uniunea Europeana va beneficia de un sistem unitar de taxare rutiera electronica.

 
 

Taxa rutiera platita pentru tarile din Uniunea Europeana va beneficia, in curand, de un sistem electronic de plata. Comisia Europena a stabilit cerintele si specificatiile tehnice necesare sistemului european de taxare rutiera electronica (SETRE).

SETRE va fi disponibil pe tot teritoriul UE si va fi lansat in cel putin 3 ani. Sistemul va permite utilizatorilor de drumuri sa incheie un singur contract cu un singur furnizor de servicii si sa foloseasca doar un echipament electronic de bord. SETRE va functiona ca un sistem unitar aplicabil pentru autostrazi, poduri, tuneluri din intregul spatiul al comunitatii europene.

Sistemul se bazeaza pe un echipament de bord care transmite caracteristicile vehiculului operatorilor de drumuri, spre a se putea stabili cuantumul taxei in functie de greutatea si de dimensiunile masinii.

Comisia Europeana intentioneaza sa implementeze un nou sistem de taxare rutiera, unul comun, pentru a fluidiza traficul international si pentru a pune la punct un sistem de plata mult mai eficient.

In termen de trei ani, serviciul va fi pus la dispozitia tuturor vehiculelor de peste 3,5 tone sau cu capacitate de peste noua pasageri, inclusiv soferul. SETRE va fi disponibil pentru toate celelalte vehicule in termen de cinci ani.

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2099 :: 22.19MB