No SSO cookie

Tata Nano rupe barierele

voteaza
(0/ 0)
Tata Nano rupe barierele
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

51.000 de formulare de precomanda vandute de Tata in numai 5 zile!

 
 
Cei de la Tata au stiut din start ca va exista o super cerere pentru masina lor super ieftina. Acesta e si motivul pentru care au pus la punct un sistem unic de precomanda care permite clientilor sa se inscrie cu niste formulare de rezervare. Dupa ce toate aceste rezervari si precomenzi vor fi colectate, un computer va alege la intamplare primii 100.000 de clienti care vor intra in posesia vehiculelor in luna iulie.

Acest proces a debutat pe data de 1 aprilie, iar cei de la Tata au vandut deja peste 51.000 de formulare de rezervare catre reteaua proprie de dealeri si clienti - persoane fizice - si inca 30.000 formulare care s-au dus catre partenerii firmei Tata.
Fiecare formular este vandut pentru 300 rupii, adica aproximativ 6$. Preturile pentru modelul Nano sunt cuprinse intre 95.000 si 145.000 rupii, adica intre 1880 si 2780$. Asta califica Tata Nano drept cea mai ieftina masina din lume.

Un lucru este limpede: Tata va vinde tone de Nano. Si tot in mod clar, oamenii vor fi mult mai protejati intr-o caroserie inchisa, care ruleaza pe patru roti, decat pe micile scutere sau biciclete pe care le folosesc in mod curent.

foto: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Nano | Tata |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

SUPER TARE,OARE AJUNG SI IN ROMANIA LA PRETUL ACESTA. DACA STIE CINEVA ROG SA RASPUNDA. MULTUMESC....

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6279 :: 18.69MB