No SSO cookie

Tarquini obtine prima victorie a sezonului pentru SEAT Sport

voteaza
(0/ 0)
Tarquini obtine prima victorie a sezonului pentru SEAT Sport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

CRONICA DE CURSA PENTRU ETAPELE 3 si 4 din WTCC 2007: ZANDVOORT

 
 

1.jpg
Etapa olandeza a sezonului 2007 din World Touring Car Championship (WTCC) a consemnat victoria lui Gabriele Tarquini în cea de-a doua mansa de la Zandvoort, astfel ca SEAT Sport a reusit primul succes din acest sezon, în fata a 20.000 de spectatori.

Cea de-a doua informatie notabila provenita de pe circuitul olandez a fost evolutia portughezului Tiago Monteiro, care si-a facut debutul în WTCC, alaturi de SEAT Sport, la Zandvoort. Cel ami rapid în una din cele doua sesiuni de antrenamente libere, Tiago s-a calificat al cincilea, dupa care a reusit sa se claseze al patrulea la finalul primei manse.

Cursa 1

Tiago Monteiro a reusit un start excelent la cea dintai cursa a lui în WTCC, astfel ca era al patrulea la intrarea în primul viraj. O disputa de durata cu Augusto Farfus (BMW) s-a încheiat în favoarea pilotului de la SEAT Sport. Monteiro si-a pastrat locul al patrulea si a reusit sa marcheze primele puncte în WTCC. Un al pilot SEAT Sport care a reusit sa puncteze a fost Gabriele Tarquini, care a închiat al saptelea - pozitie pe care a obtinut în turul al optulea, cand incidentul în care a fost implicata masina Chevrolet a lui Robert Huff a dus la intrarea SafetyCar si la neutralizarea întrecerii pentru un tur.

Jordi Gené a fost ghiniost si nu a punctat în prima mansa. Evoluand pe locul al saptelea, el a fost depasit de Andy Priaulx (BMW) în turul al optulea, apoi a mai coborat un loc, pozitie pe care a si încheiat. Obiectivul lui Michel Jourdain Jr. a fost de a se feri de necazuri si de a castiga experienta la comenzile masinii SEAT León, asa ca locul al 15-lea a fost multumitor. Nu l-a fel de norocos a fost Yvan Muller, care a fost lovit de Stefano D’Aste în turul inaugural, ceea ce a rupt directia modelului León. Mecanicii lui Yvan au reparat masina rapid, dar Muller a încheiat abia al 22-lea.

Cursa 2

Un start foarte bun l-a facut pe Gabriele Tarquini sa fie al doilea la finalul primului tur, dupa care o greseala a lui Andy Priaulx - în turul al doilea - i-a permis italianului sa treaca în frunte si sa controleze cursa cu autoritate, astfel ca a rezistat atacurilor din partea celor doi piloti BMW care l-au urmat, Augusto Farfus si Jörg Müller. Cea mai mare parte a timpului, SEAT Sport at rait cu impresia ca Tiago Monteiro va marca puncte în ambele curse din Olanda, dar o manevra agresiva din partea lui Félix Porteiro l-a trimis pe portughez pe locul al noualea.

Jordi Gené a încheiat al zecelea, dupa ce a ratat ocazia de a începe mansa a doua din fruntea grilei. Plecat al 22-lea, Yvan Muller a urcat continuu în clasament si a ocupat pozitia a 12-a la finalul întrecerii, francezul avand regretul ca incidentul din prima cursa i-a compromis orice sansa de a acumula puncte. Michel Jourdain Jr. a terminat al 16-lea dupa ce a fost prins în trafic.

WTCC, clasamente provizorii
Piloti: 1. Augusto Farfus 28p; 2. Jörg Müller 22p; 3. Gabriele Tarquini 21p; 4. Andy Priaulx 21p; 5. Nicola Larini 13p; ... 8. Yvan Muller 6p; 9. Tiago Monteiro 5p; 10.Roberto Colciago 5p; ... 13.Tom Coronel 4p...

Constructori: 1. BMW 60p; 2. SEAT 43p; 3. Chevrolet 35p; 4. Alfa Romeo 11p.

Urmatoarea etapa va fi cursa de casa pentru SEAT Sport, la Valencia (19-20 mai).

 

Cuvinte cheie:
SEAT | BMW |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1267 :: 17.77MB