Ok, in cazul in care nici unul dintre numele de mai sus nu va spune nimic, o sa ne pastram criticile (de care altfel nu ati fi scapat), pentru noi. Nu de alta, dar si pe aici prin redactie, pret de vreo 5 minute intrebarea “Coda.... ce?” a fost suficient de abuzata...
Pentru cine isi aminteste totusi, cu vreo patru ani in urma am aflat ca a luat fiinta o noua casa de design, sub numele de Spadaconcept, in care actionari principali erau - si sunt inca - Ettore Spada (ex-Zagato, Alfa Romeo, Ghia, Audi, BMW, Honda si lista poate continua), fiul sau Paolo Spada si Wojtek Sokolowski.
Ei bine, Spada Vetture Sport (divizia Spadaconcept ce se ocupa cu dezvoltarea si productia efectiva a modelelor) va aduce la luxosul salon de la Monaco, luna viitoare, modelul Codatronca Monza (CM), un speedster open-top cu design aerodinamic, un parbriz scund si un spate inspirat din industria aeronautica.
Detaliile tehnice lipsesc bineinteles, insa SVS spune ca CM va fi mai rapida si mai usoara decat TS. Asta inseamnaca noul model va oferi mai mult de 630 CP si 670 Nm (asa cum reusea sa livreze motorul V8 de 7 litri de pe TS). In plus, se va pastra probabil un sprint 0-100 km/h de cel mult 3,4 secunde si o viteza maxima de circa 340 km/h.
Daca TS a fost declarata masina perfecta de rezerva pentru Batman, CM ar putea sa fie, cred, extrem de interesanta pentru Catwoman?
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!