No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Suzuki Swift Sport

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Suzuki Swift Sport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După ce noul Swift a avut premiera mondială la Geneva, Suzuki Motor Corporation a prezentat oficial noul Swift Sport la ediția a 67-a a Salonului Auto de la Frankfurt. Cea de-a treia generație a acestui model emblematic a beneficiat de o schimbare completă de design și a fost concepută să ofere senzații speciale șoferilor pasionați de mașini sport.

 
 

Noul Suzuki Swift Sport a avut premiera mondială marți, 12 septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. Cea de-a treia generație Swift Sport este mai ușoară, are un design mai agresiv, iar raportul cuplu-greutate împinge Swift Sport pe teritoriul hot hatch-urilor.

Greutatea a fost redusă cu 80 kg la doar 970 kg, iar cuplul maxim a crescut cu 70 Nm la 230 Nm. În același timp, noul Swift Sport are o direcție precisă și este mai manevrabil ca niciodată, toate aceste performanțe ducând noul Swift Sport la următorul nivel.

Imaginea atletică a modelului Swift Sport este întărită de grila față exclusivă, de bara de protecție și spoiler-ul față care îmbunătățesc substanțial aerodinamica mașinii. Partea din spate este scoasă în evidență de linia pragurilor și spoilerul spate care echilibrează aerodinamica mașinii, conferindu-i în același timp o imagine sportivă, imagine completată de jantele din aliaj pe 17 inch și de evacuarea dublă.

Interiorul mașinii stimulează toate simțurile șoferului. Calitatea materialelor, contrastul între culori și panoul de bord produc un impact vizual spectaculos, în timp ce scaunele cu un profil sport oferă un suport excelent șoferului, care poate controla astfel toată distracția în timp ce se află la volan.

Volanul are forma unui D iar învelișul din piele asigură o aderență excelentă. Nuanțele de negru și cusăturile roșii, elementele cromate și pedalierul din aliaj completează experiența sport a mașinii. Pe consola centrală, noul Swift Sport are un touchscreen de 7 inch compatibil prin Bluetooth cu orice smartphone prin aplicațiile Apple CarPlay, Android Auto sau MirrorLink.

Ampatamentul mașinii este mai mare cu 20 mm decât la versiunea anterioară, în timp ce ecartamentul este mai mare cu 40 mm pe față și spate, ceea ce duce la o creștere a stabilității. Menținând linia de design, care pune accent pe performanță și conecțiune emoțională, caroseria este mai joasă cu 15 mm și mai lată cu 40 mm, conferind mașinii o imagine și mai atletică.

Noul Swift Sport a fost construit pe platforma “HEARTECT”, o platformă Suzuki de ultimă generație care duce la creșterea performanțelor mașinii, prin reducerea greutății și o rigiditate foarte mare.

Noul Swift Sport este echipat cu motorul 1.4 BOOSTERJET, mai ușor cu 80 kg decât predecesorul său și un cuplu de 230 Nm, care transformă noul model într-un hot hatch veritabil. Motorul 1.4 BOOSTERJET pe benzină are un raport putere – consum excelent. Noul turbocompresor ajută motorul să livreze un cuplu impresionant încă de la turații mici, în timp ce amplasamentul și injecția directă de combustibil optimizează consumul.

Suzuki Swift Sport este disponibil cu o cutie manuală cu 6 trepte preluată de pe versiunea anterioară și optimizată pentru a oferi o plăcere și mai mare la condus. Noul sistem de suspensie cu care este echipat Swift Sport oferă o stabilitate mai mare și un raspuns mult mai dinamic.

Noul Swift Sport nu vine doar cu performanțe îmbunătățite, ci și cu o serie de echipări de siguranță activă și pasivă precum sistemele Advanced Forward Detection, Dual Sensor Brake Suppor sau Lane Departure Warning.

Culoarea de lansare a noului model este “Champion Yellow”, culoare derivată din cea a modelului de uzină care a concurat în Junior WRC, Campionatul Mondial de Raliuri dedicat juniorilor. În total, Swift Sport va fi disponibil în șapte culori, inclusiv noile Burning Red Pearl Metallic și Speedy Blue Metallic, introduse pe toată gama Swift.

Noul Swift Sport va fi disponibil și în România începând cu prima parte a anului viitor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3228 :: 17.88MB