No SSO cookie

Suzuki Motor investeste 521 milioane dolari pentru constructia unei noi uzine in Japonia

voteaza
(0/ 0)
Suzuki Motor investeste 521 milioane dolari pentru constructia unei noi uzine in Japonia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto japonez Suzuki Motor Corp. a anuntat miercuri ca va investi 60 miliarde yeni (521 milioane dolari) pentru constructia unei noi uzine de asamblare in Japonia, noua facilitate fiind destinata acoperirii cererii mondiale de autoturisme mici si eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil pe fondul cresterii preturilor la combustibil, informeaza AP.

 
 

Aceasta va fi prima uzina Suzuki construita in ultimii 25 de ani de firma nipona in tara sa de origine. Noua uzina va fi amplasata in prefectura Shizuoka, centrul Japoniei, si va demara productia la sfarsitul lui 2008. Constructorul nipon a precizat ca noua sa uzina va asambla 240.000 de autovehicule pe an si ii va creste astfel productia globala la trei milioane autovehicule in anul 2009, dintre care 1,76 milioane autovehicule la uzinele din Japonia si 1,24 milioane autovehicule la uzinele din strainatate.

Interesul crescut manifestat de Suzuki Motor pentru autoturismele mici intervine in momentul in care Suzuki si-a redus parteneriatul cu gigantul american General Motors Corp. dar si-a extins acordurile de cooperare cu rivalul japonez Nissan Motor Co. La inceputul acestui an GM si-a redus participatia pe care o detinea in Suzuki de la 17 la trei procente pentru o suma de aproximativ doua miliarde dolari. In schimb, conform acordului convenit cu Nissan, Suzuki aprovizioneaza alianta Nissan-Renault cu autoturisme echipate cu un motor de mic litraj (pana la 0,66 litri) si care nu se regasesc in gama de produse Nissan.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1920 :: 18.66MB