No SSO cookie

Suzuki, laureat al Galei Masina Anului 2011

voteaza
(0/ 0)
Suzuki, laureat al Galei Masina Anului 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Suzuki este unul dintre marii castigatori ai galei Masina Anului 2011, noile modele Swift si Kizashi fiind votate pe locurile 1,3 si 4 in cele trei categorii ale competitiei.

 
 
Gala Premiilor Masina Anului, organizata cu sustinerea membrilor Uniunii Ziaristilor si Editorilor de Presa Auto din Romania (UZEAR), a reunit conform formatului de competitie lansat in 2006 un juriu compus din jurnalisti specializati apartinand presei nationale si locale. Pentru editia din 2010, juriul a fost format din 25 de jurnalisti care si-au exprimat votul pentru cele trei categorii ale competitiei: Masina Anului 2011, City Car 2011 si Designul Anului 2011.

Comitetul director UZEAR a selectat 12 modele eligibile pentru finala concursului, doua dintre acestea fiind modelele Suzuki Swift si Suzuki Kizashi Sport, care au atras aprecierile juriului, fapt confirmat de punctele cu care au fost cotate. De altfel, Suzuki a fost singura marca reprezentata in concurs de doua modele.

Noul Suzuki Swift - Locul 1 la categoria City Car

Cu un total de 220 de puncte, noul model Suzuki Swift a fost votat leader-ul categoriei City Car. Premiul din cadrul Masina Anului 2011 in Romania completeaza seria de titluri si premii obtinute de noul Suzuki Swift. Iar acestea se adauga palmaresului de titluri “Masina Anului” pe care fosta generatie Swift le-a castigat in nu mai putin de 19 tari.

Premiul City Car reflecta intru-totul standardul impus de noul Suzuki Swift in clasa masinilor de oras. Noul Suzuki Swift ofera standarde de siguranta cotate cu cinci stele Euro NCAP si, totodata, egaleaza punctajele obtinute in cadrul testelor de impact de automobile mai mari cu doua sau chiar trei clase.

Noile motorizari mai economice si mai performante, comportamentul dinamic care a adus notorietate modelului Swift inca de la prima generatie, si echiparea standard care include sapte airbag-uri, dintre care unul pentru genunchii soferului, si sistemul electronic de control al stabilitatii, fac din noul Suzuki Swift un etalon al automobilelor din clasa supermini in ceea ce priveste placerea si siguranta condusului.

Dar marca Suzuki si-a castigat fanii si multumita construirii de masini cu suflet, cu stil original. Suzuki fidelizeaza clientela. Orice posesor de Suzuki va va vorbi cu pasiune despre masina sa. Iar noul Swift a cucerit dejà cu personalitatea sa una dintre cele mai fidele baze de fani din clasa supermini. Argumentele sale sunt designul modern si inconfundabil, calitatea fabricatiei, finisajele rafinate, tehnologia avangardista si placerea de conduce oferita de comportamentul sau dinamic. Toate acestea justifica pe deplin titlul Masina Anului 2011 in Romania la categoria City Car.

Suzuki Kizashi Sport – Locul 4 in ierarhia Masina Anului 2011 si locul 3 la categoria Designul Anului 2011

Suzuki Kizashi Sport a debutat in forta pe piata romaneasca, primind cotatii respectabile din partea juriului Masina Anului 2011. Noul sedan sportiv a ocupat locul 4 in ierarhia Masina Anului 2011, cu 80 de puncte, si locul 3 la categoria Designul Anului 2011, cu 123 de puncte.
Ca si modelul Swift, Kizashi Sport aliniaza aceste rezultate la titluri primite in piete precum cea din SUA. America i-a recunoscut calitatile, berlinei Suzuki fiindu-i acordate in 2010 doua titluri importante de catre renumita firma americana de sondaje AutoPacific. Astfel, Kizashi a primit titlul pentru “Cel mai Satisfacator Automobil” al anului si titlul “Automobilul Ideal” al anului.

In buna traditie Suzuki, sedanul Kizashi Sport ofera performante dinamice de invidiat, calitate de fabricatie la standarde ridicate si dotari generoase, toate propuse intr-un design avangardist si distins printr-o identitate puternica.

Personalitatea lui Kizashi nu este o chestiune rezumata la imagine. Inima sa este un motor de 2,4 litri de ultima generatie, care dezvolta 178 CP si un cuplu de 230 Nm. Acest propulsor pe benzina, performant si eficient, imprima un comportament cu adevarat sportiv, atat in varianta cu tractiune pe puntea fata, cat si in versiunea echipata cu noua generatie a sistemului de tractiunea integrala i-AWD, dezvoltata de inginerii Suzuki.

Dar performantele sportive sunt asistate de un standard de siguranta foarte inalt. Kizashi Sport dispune in echipare standard de ABS, EBD (sistem electronic de distribuire a fortei de franare intre roti), ESP (sistem electronic de control al stabilitatii), atat pentru versiunile cu tractiune fata, cat si pentru cele cu tractiune integrala, senzor de monitorizare a presiunii din pneuri si un set complet de airbag-uri (frontale, laterale, cortina si airbag pentru genunchii soferului).

Totodata, Kizashi Sport isi trateaza pasagerii cu un nivel de confort ridicat. Scaunele sunt tapitate standard in piele, cele din fata fiind echipate cu sistem de incalzire in trei trepte si cu functia de memorare a trei reglaje diferite, pornirea motorului se face fara cheie, de la buton, iar sistemul multimedia se poate conecta la iPod si poate reda muzica prin Bluetooth.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2812 :: 18.69MB