No SSO cookie

Subaru planuieste revolutia design-ului

voteaza
(0/ 0)
Subaru planuieste revolutia design-ului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Subaru a declarat ca noile modele vor fi influentate de conceptul Impreza prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles. Noua filozofie de design va fi implementata pe toate noile modele, inclusiv gama SUV-urilor.

 
 
Subaru a prezentat conceptul Impreza in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles sub forma unui studiu conceptual, la momentul respectiv japonezii neoferind informatii clare cu privire la viitorul acestuia. Studiul duce designul compact Subaru intr-o noua directie, unde limbajul stilistic denumit "Confidence in Motion" intalneste performanta si fiabilitatea specifica japonezilor.

Designerul sef, Osamu Namba a declarat ca scopul conceptului a fost de a oferi informatii cu privire la noua directie aleasa de companie. Cu toate ca noul concept poarta numele de Impreza, acesta nu reprezinta modelul propriu-zis, ci mai degraba viitoarea gama de modele. Subaru doreste unifice limbajul stilistic al modelelor.

Namba a declarat ca este probabil ca noile modele sa primeasca o grila hexagonala, noile faruri tip "ochi de vultur" si o garda la sol mai joasa. Modelele mai inalte precum Outback si Tribeca vor avea o capota mai agresiva si o grila usor modificata.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2859 :: 17.86MB