No SSO cookie

Subaru Impreza - Setea stavilita!

voteaza
(0/ 0)
Subaru Impreza - Setea stavilita!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

V-ati dorit intodeauna un "sclipitor" Impreza, dar economia proasta la combustibil s-a dovedit a fi un impediment prea mare? Subaru vine in sfarsit cu o solutie!

 
 
Bariera dintotdeauna intre Subaru Impreza si publicul larg a fost cu siguranta consumul mult prea ridicat si ineficient pe care il avea motorul sau de "mare calibru", vehiculul ramanand doar la statutul de "rasfat pentru bogati" sau un suport pentru tuningat, in vederea participarii la cursele de strada, iata insa ca firma japoneza s-a hotarat sa "schimbe foaia". Astfel, modificarea radicala vine sub forma introducerii unei noi unitati de propulsie, motorul in 4 cilindri de 2 litri a companiei ce dezvolta 148 CP, fiind utilizat pentru prima oara in modelul Legacy Sport Tourer. Desi dispune de un cuplu de 400 Nm ( cu peste 50 mai mult decat corespondentul pe benzina ), fapt ce ii permite atingerea cifrei de 7 secunde in sprintul 0-100 km/h si o viteza maxima de 225 km/h, nu acestea sunt atuurile cheie ale noii variante, ci mai degraba eficienta extraordinara la combustibil de care da dovada, de peste 15 km/l, modificare radicala fata de "programarea" initiala. De asemenea, implementarea unui nou tip de turbocharger cat si alte modificari au dus la reducerea emisiei cu peste 40 %, fiind un motiv in plus pentru a atrage atentia cumparatorilor. In concluzie, se pare ca in sfarsit "desteptarea" firmei japoneze, se pare ca va oferi in sfarsit nisa asteptata pentru ca Subaru Impreza sa lase pata mult-asteptata asupra lumii auto.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1745 :: 17.86MB