No SSO cookie

Subaru Impreza - Setea stavilita!

voteaza
(0/ 0)
Subaru Impreza - Setea stavilita!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

V-ati dorit intodeauna un "sclipitor" Impreza, dar economia proasta la combustibil s-a dovedit a fi un impediment prea mare? Subaru vine in sfarsit cu o solutie!

 
 
Bariera dintotdeauna intre Subaru Impreza si publicul larg a fost cu siguranta consumul mult prea ridicat si ineficient pe care il avea motorul sau de "mare calibru", vehiculul ramanand doar la statutul de "rasfat pentru bogati" sau un suport pentru tuningat, in vederea participarii la cursele de strada, iata insa ca firma japoneza s-a hotarat sa "schimbe foaia". Astfel, modificarea radicala vine sub forma introducerii unei noi unitati de propulsie, motorul in 4 cilindri de 2 litri a companiei ce dezvolta 148 CP, fiind utilizat pentru prima oara in modelul Legacy Sport Tourer. Desi dispune de un cuplu de 400 Nm ( cu peste 50 mai mult decat corespondentul pe benzina ), fapt ce ii permite atingerea cifrei de 7 secunde in sprintul 0-100 km/h si o viteza maxima de 225 km/h, nu acestea sunt atuurile cheie ale noii variante, ci mai degraba eficienta extraordinara la combustibil de care da dovada, de peste 15 km/l, modificare radicala fata de "programarea" initiala. De asemenea, implementarea unui nou tip de turbocharger cat si alte modificari au dus la reducerea emisiei cu peste 40 %, fiind un motiv in plus pentru a atrage atentia cumparatorilor. In concluzie, se pare ca in sfarsit "desteptarea" firmei japoneze, se pare ca va oferi in sfarsit nisa asteptata pentru ca Subaru Impreza sa lase pata mult-asteptata asupra lumii auto.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3696 :: 17.86MB