No SSO cookie

Studiu de caz: Acceptarea cardurilor aduce mai multi clienti comerciantilor

voteaza
(0/ 0)
Studiu de caz: Acceptarea cardurilor aduce mai multi clienti comerciantilor
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

§ Statisticile demonstrează că tot mai mulţi clienţi plătesc cu cardul la benzinărie § La sfârşitul lunii iunie, numărul de plătitori prin card Visa în benzinăriile OMV era cu peste 70% mai mare decât în luna ianuarie

 
 
[poza1s]Pe măsură ce tot mai mulţi români fac cumpărături având cardul în buzunar, comercianţii de pe piaţa locală recunosc că instalarea unui terminal, deci acceptarea banilor de plastic aduce beneficii clare afacerii. Românii, deschişi către nou, doresc să îşi utilizeze la maximum cardul, iar la OMV pot face din plin acest lucru. Unele tipuri de comercianţi, cum ar fi reţelele de benzinării, acceptă carduri peste tot în lume, iar România nu face excepţie. Activitatea de acceptare a cardurilor a început în urmă cu aproximativ doi ani pentru reţeaua de benzinării a OMV România, care oferă şoferilor români şi străini posibilitatea de a plăti prin card Visa pentru carburant, achiziţionarea de produse şi servicii pentru maşină, dar şi alte bunuri. Fiecare dintre cele 51 de benzinării/magazine OMV din România are instalat un terminal, iar posesorii de carduri Visa pot cumpăra produse şi servicii 24 de ore din 24 folosind acest instrument de plată. O largă varietate de produse şi servicii sunt cumpărate prin card. Oferta nu se limitează la achiziţionarea de carburanţi sau uleiuri pentru maşină – ci include alimente, presă, articole de călătorie şi accesorii pentru maşină care pot fi, de asemenea, găsite în magazinele OMV. “Vânzările înregistrate în unităţile OMV din toată ţara arată cât de importante au devenit pentru afacerea noastră plăţile prin card”, a declarat Horia Florescu, Marketing Manager OMV România. “Numărul clienţilor care decid să plătească zilnic prin acest instrument de plată arată fără îndoială că merită să accepţi carduri”, a adăugat Horia Florescu. [poza2s]Numărul mediu al clienţilor care au cumpărat carburanţi şi alte produse sau servicii, achitând cu cardul Visa în benzinăriile şi magazinele OMV în luna iunie a înregistrat o creştere de 71% faţă de luna ianuarie a acestui an. “Este o evoluţie excelentă a comportamentului consumatorului, dacă ne gândim la media zilnică de 40 de clienţi care plăteau utilizându-şi cardul în urmă cu un an şi jumătate”, a adăugat Horia Florescu. Creşterea numărului de tranzacţii efectuate prin carduri Visa în această reţea este remarcabilă de la un trimestru la altul – în al doilea trimestru al anului 2003 s-a remarcat o creştere de până la 43% faţă de tranzacţiile efectuate în primele trei luni ale anului 2003. Numărul total de tranzacţii din prima jumătate a acestui an a reprezentat 85% din acelaşi indicator al anului precedent. Aceste date arată că, la ora actuală, consumatorii români renunţă într-o mare măsură la plăţile efectuate în numerar, metoda tradiţională de plată, preferând din ce în ce mai frecvent soluţia comodă oferită de cardurile Visa. Mai mult, Visa consideră că, în România, există potenţial pentru 50.000 de locaţii comerciale acceptatoare de carduri. Raiffeisen Bank este partener al OMV România din ianuarie 2001 – această colaborare devenind tot mai puternică în privinţa acceptării de carduri. Tranzacţiile extrem de sigure şi tehnologia modernă asigură clienţilor cel mai înalt nivel al serviciilor. Colaborarea de succes bancă-comerciant, demonstrată de OMV şi Raiffeisen Bank, a făcut ca OMV România să primească premiul “Comerciantul anului 2002 în România”, în cadrul Galei Premiilor Industriei Cardurilor organizată de No-Cash. Robert Zănescu, Director Marketing Raiffeisen Bank : "Atitudinea românilor faţă de carduri se schimbă. Oamenii obişnuiau să folosească acest instrument de plată doar pentru a retrage numerar de la bancomate, iar acum doresc să plătească pentru produse şi servicii direct la comercianţi. Raiffeisen Bank încurajează puternic ambele părţi să plătească şi să fie plătite electronic, pentru că avem încredere în potenţialul uriaş al pieţei româneşti de a asimila utilizarea şi acceptarea cardurilor". “Efectele concrete ale acceptării cardurilor de către comercianţii şi consumatorii români este o dovadă a capacităţii acestor instrumente de plată de a satisface ambele laturi ale ecuaţiei comerciale”, a declarat Radu Obreja, vicepreşedinte Visa International CEMEA. “Cardurile ajută la o mai bună funcţionare a rotiţelor mecanismului comercial prin îndeplinirea cerinţelor celui care furnizează şi celui care cumpără deopotrivă”, a adăugat Obreja.

 

Cuvinte cheie:
OMV |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de Anonim

:long: vleau si eu niste modele de instrumente de plata ca imi trebuie la scoala:((:((:((:(((

scris de Anonim

este foarte bun studiul de caz prezentat, insa asi dori mai multe informatii daca se poate si despre cec privit ca instrument de plata international. Care este parerea dumneavoastra despre utilizarea cecului :question:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2151 :: 17.77MB