No SSO cookie

Stavic este primul MPV al coreenilor de la Ssangyong

voteaza
(0/ 0)
Stavic este primul MPV al coreenilor de la Ssangyong
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ssangyong Motors, marcă importată prin Interauto, parte a Grupului AutoItalia, se pregateşte să lanseze pe piaţa mondială la începutul anului 2005, un nou model din clasa MPV numit Stavic.

 
 
[poza1s]Peste 240 de miliarde woni au fost cheltuite in ultimii 2 ani pentru dezvoltarea acestui model, întărind obiectivul pe care Ssangyong Motors şi-l propune: acoperirea întregului segment de vehicule recreaţionale, confirmând specialitatea mărcii în acest domeniu. Stavic reprezintă un nou concept de MPV care oferă simultan confortul unui sedan, puterea unui SUV, şi multifuncţionalitatea unui minivan. Stavic are la bază un proiect deja prezentat de firma coreeană, Rodius, pe care situl maşini la prezentat deja cu 2 luni şi jumătate în urmă. [poza2s]Construit pe platforma noului Chairman, vehiculul este dotat cu un motor common rail ce se regăseşte şi pe noul Rexton 270 XDI. Transmisia este asigurată de moderna cutie de viteze T-Tronic în 5 trepte, preluată de la Mercedes Benz. Stavic vine echipat cu 9 sau 11 locuri, ceea ce îl face mai apropiat de un minibus, respectand dimensiunile şi proporţiile iar ţinuta de drum deosebită este datorată suspensiei preluate în totalitate de la modelul de lux Chairman. Vehiculul[poza3s] va fi comercializat în 3 variante: RD300, RD400, RD500 în funcţie de gradul de echipare. Articolele din presa coreana indică faptul că Stavic a obţinut calificative foarte bune la testele de impact frontal şi lateral, organizate de New Car Assessment Program din Coreea.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1956 :: 17.84MB