No SSO cookie

Spionaj auto

voteaza
(0/ 0)
Spionaj auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un dealer Koenigsegg surprins spionand concurenta Ferrari-Maserati

 
 

Povestea are elemente demne de un nou episod din seria James Bond. Dupa ce au fost concediati de catre compania la care lucrau, dealer Ferrari-Maserati, din Fort Lauterdale, Giacomo Ciaccia, Leka Vuksanaj, si Michael Lussos si-au deschis propria afacere pe care au denumit-o Universal Autosports LLC.

 

Concentrata tot pe vanzarea de masini exotice, afacerea celor trei se bazeaza in principal pe comercializarea brandului Koenigsegg.
Intriga "filmului de spionaj" a inceput cand cei trei au folosit baza de adrese de email a celor de la Ferrari-Maserati, la care aveau acces ca fosti angajati. Ei au redirectionat adresele catre propria baza de date a noii afaceri in incercarea de a-si atrage clienti de la compania concurenta.
In cele din urma, cineva de la Ferrari-Maserati a observat ca emailurile erau retrimise catre un cont neautorizat si ca informatii despre clienti, salarii, si masinile companiei ajungeau la Universal Autosports.
Evident ca s-au luat masurile necesare, suprimarea contului si alte actiuni de securitate. La aceasta ora, cei trei intreprinzatori sunt cercetati pentru aceasta actiune neobisnuita de spionaj corporativ si se afla sub vizorul legii.

 

 

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3407 :: 17.86MB