No SSO cookie

Sperante risipite-n praf

voteaza
(0/ 0)
Sperante risipite-n praf
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Sibiului Pirelli s-a remarcat prin audienta ridicata de care s-a bucurat atat din partea spectatorilor, cat si din partea reprezentantilor mass-media sositi intr-un numar mare la Sibiu.

 
 
1.jpg
Evenimentul a debutat cu o prezentare a masinilor si a echipajelor in Piata Mare, in prezenta primarului municipiului Sibiu – dl. Klaus Johannis – si a altor autoritati locale. Nivelul organizatoric a fost, ca de obicei, unul extrem de ridicat, facand din Raliul Sibiului Pirelli un pretendent viabil pentru circuitul european.

Desi au inceput promitator etapa de la Sibiu, cu un loc patru in topul Super-specialei, la o diferenta de o secunda si jumatate fata de lideri, Alexandru Pitigoi si Botond Csomortani au fost constransi sa depuna armele pe proba de noapte, in urma unei violente iesiri in decor.

Desfasurata in conditii de canicula si fara nici o adiere de vant, speciala de la Santa s-a transformat intr-o veritabila punte a suspinelor, praful starnit la trecerea concurentilor ridicand serioase probleme de vizibilitate. In aceste conditii Alexandru Pitigoi s-a trezit in mijlocul unui nor de praf care a redus extrem de mult din vizibilitate.

Aflata la o viteza de peste 100 km&8260;h, masina condusa de Alexandru Pitigoi a iesit de pe traseu si s-a oprit dupa o serie de tonouri la o distanta apreciabila. Din fericire, cei doi ocupanti ai masinii au scapat nevatamati, iar utilizarea sistemului HANS si-a dovedit din plin eficacitatea.

La finalul Raliului, Dodo Pitigoi a declarat: “Am inceput competitia cu un timp multumitor pe prima super-speciala. Avand in vedere abandonul de anul trecut de pe Santa, nu doream sa fortam rezultatul in trecerea de noapte de pe aceasta proba. Am mers fara nici un fel de greseala pana aproape de finish, insa cu cativa kilometri inainte de acesta am fost “intampinat” de un nor mare de praf ridicat de masina lui Mihai Leu, care pierduse timp din cauza unor intreruperi la motor, micsorand astfel distanta prevazuta de organizatori la start intre cele doua echipaje. Praful starnit in urma trecerii lui mi-a redus mult din vizibilitate pana la un moment in care nu am mai vazut nimic. Ma bucur totusi ca acest accident petrecut la viteza mare nu a avut urmari foarte grave, si eu si Boti scapand nevatamati. In plus, masina are avarii mai mici decat ne-am fi asteptat si va fi 100% disponibila pentru urmatorul raliu. Nu-mi pot asuma nici o vina pentru acest abandon; poate ca ar fi fost mai intelept daca as fi redus viteza mai mult, insa momentul disparitiei vizibilitatii a venit foarte brusc si nu am mai putut interveni in nici un fel. Am fost placut impresionat si doresc sa le multumesc si pe aceasta cale spectatorilor care au venit foarte repede langa noi pentru a ne ajuta.”

Raliul s-a dovedit dificil si pentru echipajul Sorin Badea&8260; Sorin Itu, cei doi pierzand doua minute si jumatate in trecerea de noapte de pe Santa. Ei au revenit la ritmul lor obisnuit in urmatoarele trei speciale, dar au fost din loviti de ghinion pe Gatul Berbecului, cand au pierdut cinci minute din cauza unei pene de cauciuc. Chiar si asa, cei doi si-au continuat evolutia si au terminat raliul pe locul 12 in clasamentul general si pe pozitia a cincea in Cupa Mitsubishi Lancer.

„Pentru noi, Raliul Sibiului s-a transformat intr-o lupta barbateasca in care ne-am propus sa facem mult, dar din pacate am reusit destul de putin. Cele doua pene de cauciuc ne-au indepartat de ceea ce ar fi trebuit sa fie un rezultat bun. Raman totusi cu satisfactia ca tenacitatea echipei ne-a adus la final intr-un raliu de exceptie. Lupta cu temperaturile ridicate si duritatea traseului ne-a confirmat ca suntem un echipaj bine sudat, experienta de navigator a lui Sorin si-a spus cuvantul, el fiind cel care m-a facut sa renunt la ideea unui abandon. Ramanem asadar cu satisfactia terminarii unui raliu intr-o companie selecta plus trecerea unui adevarat test de barbatie” a declarat Sorin Badea.

Colina Motors a avut insa la Sibiu o prezenta care a depasit cadrul strict competitional. Cand spunem acest lucru ne referim la implicarea atat ca sponsor al raliului, cat si ca partener Pirelli care a fost principalul sustinator al acestei competitii. Aflata in postura de unic distribuitor in Romania al anvelopelor Pirelli de competitie, Colina Motors s-a alaturat la efortul de sustinere a etapei “etalon” din Campionatul de Raliuri al Romaniei.

“Ma bucur ca am reusit sa fim alaturi de organizatori si de partenerii nostri de la Pirelli, acordandu-le tot suportul nostru in realizarea acestui raliu. Competitia a fost una reusita si inedita in acelasi timp, cu multe noutati organizatorice, aplicate la Sibiu in premiera pentru Romania. Suntem foarte incantati de numarul mare de spectatori care au fost prezenti la acest raliu, de interesul de care s-a bucurat aceasta competitie la nivelul reprezentatilor mass-media si, in mod special, de sprijinul deosebit al autoritatilor locale sibiene” a continuat Alexandru Pitigoi, in calitate de director general al Colina Motors.


Campionatul de Raliuri al Romaniei

Etapa 7/Raliul Sibiului Pirelli 2007

20-21 iulie 2007

Start&sosire: Sibiu
Suprafata: macadam 100%
Lungimea totala: 336,40 km
Probe Speciale: 10 totalizand 125,70 km / PS 09 anulata (24,30 km)
Echipaje la start: 46 (15 la gr. A, 26 la gr. N, 5 la gr. H)
Echipaje clasate: 30 (9 la gr. A, 17 la gr. N, 4 la gr. H)
Victorii PS: C.Aur 4; B.Marisca 3 (1 ex-aequo); M.Tempestini 2 (1 ex-aequo); M.Leu 1.
Lideri succesivi: PS 1 - C.Aur; PS 2-10 - B.Marisca.
Viteza medie a invingatorului: 90,24km/h

Clasament general

1.Bogdan Marisca/Sebastian Itu Mitsubishi Lancer Evo 9N1h07m25,0s
2.Dan Girtofan/Adrian Berghea Subaru Impreza STI N +51,9s
3.Marco Tempestini / Dorin Pulpea Subaru Impreza STI N +1m 10,2s
4.Constantin Aur/Anton Avram Mitsubishi Lancer Evo 9 N +2m 20,8s
5.Mihai Leu/Flavius Campeanu Mitsubishi Lancer Evo 9 N +3m 30,5s
6.Alexandru Mitroi/Valentin Hard Citroen C2R2 A +6m 53,4s
7.Catalin Cismaru/Gabi Lazar Mitsubishi Lancer Evo 9N +7m 27,2s
8.Heinz Goellner/Dan Spuderka Seat Ibiza A +7m 43,0s
9.Dimitris Vergitsis/Sevastian Ivan Fiat Punto Kit Car A +8m 20,8s
10.Victor Baldescu/Ciprian Solomon Mitsubishi Lancer Evo 9 N +9m 29,7s
11.Jean Tatu/Levente Czegzy Renault Clio RS A +9m57,6s
12.Sorin Badea / Sorin Itu Mitsubishi Lancer Evo 9 N +10m 29,5s

Clasament dupa etapa 7:

Bogdan Marisca 56p; Marco Tempestini 45p; Dan Girtofan 38p; Constantin Aur 31p; Daniel Ungur 25p; Mihai Leu 20p; Catalin Cismaru 16p; Alexandru Pitigoi 15p; Adrian Dumitru Raspopa 6p; Dimitris Vergitsis 4p; Zoltan Juhos 4p; Alexandru Mitroi 4p; Valentin Porcisteanu 3p; Nistor Duval 2p; Daniel Onoriu 2p; Horatiu Ionescu Cristea 1p; Heinz Gollner 1p.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

ii super faina masina nu mio vinzi mie iti dau 5 miii de euro pe ea

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1523 :: 17.77MB