No SSO cookie

Spectacol in Piata Mare la Raliul Sibiului Pirelli 2007

voteaza
(0/ 0)
Spectacol in Piata Mare la Raliul Sibiului Pirelli 2007
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Philippe Bugalski este deschizator de drum in Raliul Sibiului Pirelli.

 
 
Editia din acest an a Raliului Sibiului Pirelli va incepe, joi 19 iulie la ora 19:00, cu prezentarea oficiala a echipelor inscrise pe lista de start in Piata Mare din centrul orasului Sibiu, Capitala Culturala Europeana 2007.

„Sibiul este anul acesta gazda unor evenimente senzationale prinse in programul Capitala Cultularala Europeana 2007. Sunt sigur ca prezentarea oficiala a pilotilor din Campionatul de Raliuri al Romaniei se va bucura de un mare succes si as vrea sa multumesc tuturor autoritatilor locale pentru sprijinul acordat in realizarea acestui eveniment”, a spus Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului Pirelli.

Spectatorii vor avea posibilitatea, cu ocazia acestei prezentari oficiale, sa stea de vorba cu pilotii din „Campionatul de Raliuri al Romaniei Dunlop”, sa primeasca autografe de la pilotul preferat si sa admire masinile care se vor intrece pe specialele din Raliul Sibiului Pirelli. La startul editiei din acest an vor fi 48 de echipaje care conteaza in clasament, plus trei deschizatori de drum.

Philippe Bugalski, campion european in 1997 si pilot de uzina Citroen Sport, va participa, in calitate de deschizator de drum, la Raliul Sibiului Pirelli. Pilotul francez va lua startul pe o masina Citroen C2 R2. „ Sunt incantat ca Philippe Bugalski a acceptat invitatia de a participa la o etapa din Campionatul de Raliuri al Romaniei si sunt foarte bucuros ca a ales Raliul Sibiului Pirelli. As vrea sa le multumesc celor de la Pro Motor, concesionarul Citroen in Ramnicu Valcea, care il vor aduce in Romania pe pilotul francez”, a declarat Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului Pirelli.

Startul in prima zi a raliului, vineri 20 iulie, se va da la ora 18:00 din fata Salii Sporturilor Transilvania. Super speciala de pe terenul de autocross din cartierul Strand va incepe la ora 18:43, iar speciala de noapte, de pe Santa, va incepe la ora 22:21. In ziua a doua a Raliului Sibiului Pirelli sunt programate alte 8 probe speciale cu incepere de la ora 09:00. Editia din acest an se va termina, in premiera, tot cu super speciala de pe terenul de autocross din cartierul Strand, programata la ora 17:45.

Iata ce spun si pilotii aflati pe primele 8 locuri in clasamentul general inaintea Raliului Sibiului Pirelli:

Bogdan Marisca – locul 1

”Este cel mai greu raliu de macadam din tara, prin prisma selectivitatii, si nu e niciodata sigur ca ajungi la sosire. Este un raliu important in economia campionatului, un raliu in care daca risti ai sanse sa castigi, dar poti sa si abandonezi foarte usor. Trebuie sa gasesti un ritm bun, cu riscuri minime, ceea ce nu este usor deloc. Am castigat la Sibiu, cu noroc, in 2004 si am avut probleme in 2005 si 2006. Asta dovedeste ca aici se poate intampla orice si nu poti fi sigur de victorie decat atunci cand ai terminat cursa.”

Marco Tempestini – locul 2

“Este un raliu foarte important pentru mine, atat ca reper in strategia mea competitionala, cat si pentru faptul ca Pirelli este sponsor principal al acestui raliu, eu insumi fiind unul din cei doi piloti sustinuti de Pirelli in Romania. Prima etapa de macadam din acest sezon competitional mi-a adus rezultate foarte bune, insa Raliul Sibiului Pirelli, se stie, este unul foarte dur si ne va solicita pe toti la maximum. Imi doresc mult sa castig acest raliu. Stiu ca va fi o competitie dificila pentru ca am concurenti foarte puternici, cu multe victorii aici, la Sibiu. Sunt optimist insa, pentru ca am incredere in setarile masinii mele, in anvelopele Pirelli precum si in experienta si stilul meu de pilotaj care sunt mai potrivite unei etape de macadam.”

Dan Gartofan– locul 3

„Este un raliu foarte important din campionat si sper sa putem lua startul la Sibiu. Avem probleme financiare si prezenta noastra la aceasta etapa depinde de asta, dar sunt sigur ca le putem rezolva. Raliul este unul de anduranta si, din pacate, de doi ani nu reusesc sa ajung la sosire. Sper ca anul acesta situatia sa fie diferita. Daca vom ajunge la sosire, atunci sigur vom face un rezultat bun. Imi place mult acest raliu si sper sa fim ocoliti de probleme tehnice si pene de cauciuc.”

Constantin Aur – locul 4

„Organizarea, sprijinul autoritatilor locale, probele – totul este foarte bine pus la punct la Sibiu. Aceasta etapa nu inseamna doar maxim atac. Este un raliu unde masinile se distrug usor. Trebuie sa gasesti cel mai bun compromis intre a merge tare si a menaja masina. Anul acesta am ramas cam in urma cu punctele si obiectivul meu este clar locul 1. Imi place mult faptul ca raliul incepe si se termina cu superspeciala. Asta inseamna mai mult spectacol pentru public, iar Raliul Sibiului este renumit pentru publicul numeros care se aduna pe fiecare proba speciala”

Daniel Ungur – locul 5

„Raliu Sibiului a fost intotdeauna o cursa bine organizata. Este o etapa la care vin foarte multi spectatori ceea ce este foarte important. Sper ca suprafata sa reziste la toate trecerile, mai ales pe speciala Santa unde apar cele mai multe probleme. Imi place ideea cu doua superspeciale – una la inceput si una la sfarsit. Pentru mine este o premiera pentru ca voi aborda Raliul Sibiului cu Subaru si sper sa termin in puncte. Un podium ar fi un rezultat senzational.”

Mihai Leu – locul 6

„Raliul Sibiului este unul foarte dur. Pentru mine este insa un raliu special pentru ca aici am castigat pentru prima oara, in clasamentul general, o etapa din Campionatul de Raliuri al Romaniei. In plus, imi place aceasta cursa pentru ca este foarte mult public pe probele speciale. Sper ca aici sa mearga totul mai bine ca pana acum. Am descoperit care au fost problemele cu masina si sper sa obtin un rezultat cat mai bun. La Sibiu este bine sa mergi incet, dar e foarte greu sa te tii de aceasta strategie. Oricum, se stie, cine termina, termina pe un loc bun.”

Alexandru Pitigoi – locul 7

„Raliul Sibiului Pirelli este considerat cea mai dura si spectaculoasa batalie pe macadam din Campionatul Romaniei. Imi plac mult traseul si atmosfera de la Sibiu, unde m-am simtit intotdeauna foarte bine. Cu siguranta si anul acesta va fi o etapa de exceptie din toate punctele de vedere. Imi doresc sa obtin un rezultat bun, iar daca vom fi ocoliti de probleme, poate chiar o clasare pe podium. Sper ca vremea sa tina cu noi si sa nu se deterioreze drumurile din cauza ploii, astfel incat sa nu existe abandonuri, iar spectatorii sa fie incantati de evolutia noastra. Publicul din Sibiu, de obicei foarte numeros, merita sa-i fie oferit cel mai frumos spectacol.”

Catalin Cismaru – locul 8

„Sper sa nu-mi stric masina. Daca probele sunt la fel ca si anul trecut, sper sa ajung la sosire cu masina intreaga. Trebuie sa ai multa sansa sa termini acest raliu.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2138 :: 22.03MB