No SSO cookie

SLS 63 Supersport GT by Kicherer

voteaza
(0/ 0)
SLS 63 Supersport GT by Kicherer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Acesta este SLS 63 Supersport GT, pregatit de tunerul german Kicherer. Compania din Stockach numeste viziunea proprie a lui Mercedes SLS AMG o masina "furioasa si agresiva”.

 
 
 

In cazul de fata, eu unul nu as recomanda un tratament psihiatric de management al furiei si nici macar o pastila-doua pentru calmare, pentru simplul motiv ca, desi nici versiunea lui AMG nu este deloc rea, ce a reusit sa faca Kicherer nu prea poate sa nu iti placa.

 

Pe dinafara, SLS 63 Supersport GT se deosebeste de versiunea oficiala mai ales prin grila fabricata manual si prin folia negru-mat aplicata pe caroseria masinii. La o privire mai atenta, poti observa si “buza” inferioara aplicata spoilerului-fata si ornamentul aerisirii laterale, ambele fabricate din fibra de carbon.

 

Daca vi se pare ca declaratiile germanilor sunt exagerate, aflati insa ca modificarile sunt foarte importante si in ceea ce priveste performantele masinii, grila ce seamana cu gura unui rechin alb (aaa.... alb vopsit negru sau... ma rog, ati inteles voi) gata sa te inghita avand “in spate” o putere de 630 CP (plus 51 CP fata de versiunea AMG) si un cuplu de circa 700 Nm, cu vreo 50 Nm decat modelul de serie.

 

SLS 63 Supersport GT “bate suta” cu start de pe loc in 3,5 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 320 km/h. Kitul de suspensie oferit de Kicherer are functie lift-up, el coborand la cerere garda la sol a masinii cu 30 mm. Jantele RS 1 sunt fabricate manual, din trei bucati, dimensiunile lor fiind de 20 inch pentru axa fata si 21 inch pentru rotile din spate, in timp ce interiorul a primit un tratament cu fibra de carbon... peste tot pe unde s-a putut.

 

Cristian Iovitu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1146 :: 17.88MB