In cazul de fata, eu unul nu as recomanda un tratament psihiatric de management al furiei si nici macar o pastila-doua pentru calmare, pentru simplul motiv ca, desi nici versiunea lui AMG nu este deloc rea, ce a reusit sa faca Kicherer nu prea poate sa nu iti placa.
Pe dinafara, SLS 63 Supersport GT se deosebeste de versiunea oficiala mai ales prin grila fabricata manual si prin folia negru-mat aplicata pe caroseria masinii. La o privire mai atenta, poti observa si “buza” inferioara aplicata spoilerului-fata si ornamentul aerisirii laterale, ambele fabricate din fibra de carbon.
Daca vi se pare ca declaratiile germanilor sunt exagerate, aflati insa ca modificarile sunt foarte importante si in ceea ce priveste performantele masinii, grila ce seamana cu gura unui rechin alb (aaa.... alb vopsit negru sau... ma rog, ati inteles voi) gata sa te inghita avand “in spate” o putere de 630 CP (plus 51 CP fata de versiunea AMG) si un cuplu de circa 700 Nm, cu vreo 50 Nm decat modelul de serie.
SLS 63 Supersport GT “bate suta” cu start de pe loc in 3,5 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 320 km/h. Kitul de suspensie oferit de Kicherer are functie lift-up, el coborand la cerere garda la sol a masinii cu 30 mm. Jantele RS 1 sunt fabricate manual, din trei bucati, dimensiunile lor fiind de 20 inch pentru axa fata si 21 inch pentru rotile din spate, in timp ce interiorul a primit un tratament cu fibra de carbon... peste tot pe unde s-a putut.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!