No SSO cookie

Skoda Octavia si Suberb, disponibile atat cu tractiune 4x4 cat si DSG

voteaza
(0/ 0)
Skoda Octavia si Suberb, disponibile atat cu tractiune 4x4 cat si DSG
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru prima data la Skoda, tractiunea integrala poate fi comandata impreuna cu transmisie automata cu dublu ambreiaj si cu 6 trepte de viteza.

 
 
 Skoda ofera pentru modelele Octavia si Superb combinatia intre transmisia automata cu dublu ambreiaj, cu 6 trepte de viteza (DSG) si tractiunea integrala. Noua configuratie va fi disponibila incepand cu luna noiembrie, pentru motorul diesel 2.0 TDI cu 140 cai putere. Propulsorul dispune de injectie directa Common-Rail, precum si de filtru de particule diesel in standard si indeplineste astfel cerintele stricte ale normei de poluare Euro 5. Prin lansarea variantei atractive tractiune integrala-transmisie automata, Skoda isi subliniaza competentele in domeniul tractiunii integrale. Cererea pentru variantele cu tractiune integrala ale modelelor Superb si Octavia este de multi ani semnificativa. Fiecare al zecelea Superb vandut dispune de tractiune 4x4, iar la versiunea Superb Combi, chiar fiecare al cincilea. In cazul modelului Octavia Combi, cota celor cu tractiune integrala atinge 15%. La Skoda, DSG si tractiunea integrala de ultima generatie ofera hightech la nivel superior: pentru mai mult confort si mai multa siguranta. Cuplajul Haldex din cea mai tanara generatie, si anume a patra, preia sarcina distributiei electronice a puterii pe puntile fata si spate.

Cand masina se deplaseaza pe sosele obisnuite, asfaltate, 96 % ale puterii de tractiune sunt transmise puntii fata. Imediat ce suprafata de rulare devine nefavorabila, sistemul Haldex reactioneaza in fractiuni de secunda si redirectioneaza cuplul spre rotile care dispun de cele mai bune conditii de tractiune. Pana la 90 % ale puterii sunt transmise catre puntea spate. Rotile sunt controlate individual si electronic. Astfel masina poate fi mai bine controlata, in combinatie cu sistemele ABS si ESP si isi pastreaza stabilitatea chiar si pe terenul dificil sau pe suprafete cu conditii extreme.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1993 :: 18.68MB