No SSO cookie

Seful McLaren spune ca Bugatti Veyron este un gunoi

voteaza
(0/ 0)
Seful McLaren spune ca Bugatti Veyron este un gunoi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Seful McLaren, Ron Dennis a declarat ca Bugatti Veyron este un gunoi.

 
 
Seful McLaren, Ron Dennis a declarat pentru Arabian Business ca hypercar-ul Bugatti Veyron este un gunoi. Acesta nu se lasa deloc impresionat de cei 1000 CP si viteza maxima de 407 km/h. El a declarat ca pentru a putea scoate motorul pentru reparatii, mecanicii trebuie sa taie masina.

Seful McLaren a mai declarat ca masina este extrem de urata si ca este buna doar pentru a merge in linie dreapta

Acesta a facut trimitere si la comparatia realizata de show-ul britanic Top Gear. Acesta a spus ca McLaren-ul F1era mereu mai rapid decat modelul Veyron. Se pare ca Veyron-ul pierdea mereu startul din cauza ambreiajului, iar modelul F1 iesea mereu invingator. Echipa de filmare devenea frustrata deoarece Bugatti trebuia sa iasa invingator. Acesta a declarat ca totul a fost regizat pentru ca Bugatti Veyron sa iasa castigator.

Modelul Bugatti Veyron este propulsat de un W16 de 8.0 quad-turbo, care dezvolta 1001 CP. Modelul McLaren F1 foloseste un propulsor V12 cu aspirare normala care dezvolta 636 CP. Mai jos este video-ul in care cele doua modele sunt comparate intr-o liniuta de 1.5 km.



Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2520 :: 22.19MB